اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وقوع جرم در گیلان کاهش یافت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ازکاهش وقوع جرم در استان خبر داد و گفت: به لحاظ امنیتی خطری مرزهای آبی و خشکی استان گیلان را تهدید نمی‌کند.

وقوع جرم در گیلان کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمود قاسم‌نژاد درویشی عصر امروز در جلسه ستاد ملی کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: وقوع جرم در بخش‌های مختلف استان با کاهش همراه بوده و به لحاظ امنیتی نیز خطری مرزهای آبی و خشکی گیلان را تهدید نمی‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه اوایل زیرساخت‌های درمانی مناسب برای مقابله با ویروس کووید ۱۹ وجود نداشت، اما رفته‌رفته وضعیت بهتر شد، گفت: تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا در سطح استان ۴۵۰ نفر  و تعداد فوتی‌ها روزانه بین سه تا چهار نفر است.

وی با قدردانی از همکاری مردم در مقابله با کرونا تصریح کرد: بسیاری از مناسبت‌های مذهبی کشور ازجمله عزاداری‌های محرم و اربعین در راستای پیش‌گیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ برگزار نشد و این نشان از همکاری مردم و دوست‌داران اهل بیت و ائمه‌اطهار(ع) با مسؤولین دولت در ریشه‌کنی ویروس کرونا است.

قاسم‌نژاد درویشی با بیان اینکه علاوه‌بر 53 شهر استان گیلان در دوهزار و ۱۸۶ روستا نیز ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود، افزود: تمام تلاش عوامل برگزارکننده انتخابات باید روی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا معطوف شود.

امام‌جمعه آستارا نیز در شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه مسئولین تمام تلاش و توان خود را در راه مبارزه با ویروس کرونا صرف می کنند، اظهار کرد: یک‌عده از مردم با بی‌توجهی خود به دامن زدن این بیماری و همه‌گیر شدن آن کمک می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا با اشاره به اینکه قهوه‌خانه‌ها در شرایط زرد نیز اجازه فعالیت ندارند در‌حالی‌که در سطح شهرستان به فعالیت قهوه‌خانه‌ها نظارت نمی‌شود، گفت: با اماکن متخلف که به خاطر درآمد زیاد سلامت مردم را به خطر می‌اندازند باید برخورد شود.

عباس صابر فرماندار شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: شهرستان آستارا پس از قرار گرفتن در وضعیت قرمز با اعمال محدودیت‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی ۱۷ روز بازار توانست وضعیت قرمز را به نارنجی و سپس به زرد تغییر دهد.

به گزارش فارس، در شورای اداری شهرستان آستارا ضمن‌قدردانی از زحمات «سامان ساسانیان» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی پیشین فرمانداری این شهرستان، «سید سعید میرقربانی» با حکمی از استاندار گیلان به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی جدید فرمانداری شهرستان آستارا منصوب و معارفه شد.

انتهای پیام /۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول