اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برگزاری اولین دوره مسابقات ووشو -کوراش در هیرمند

رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، برای اولین بار در ایران، اولین دوره مسابقات روستاییان در رشته ووشو -کوراش در شهرستان هیرمند برگزار می‌شود.

برگزاری اولین دوره مسابقات ووشو -کوراش در هیرمند

عباس شیبک امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: برای اولین بار در ایران، اولین دوره مسابقات روستاییان در رشته ووشو -کوراش در سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان  افزود: هیات ووشو سیستان وبلوچستان باهمکاری هیات روستایی و بازیهای بومی ومحلی استان  این دوره مسابقات روستائیان را در دو رشته کوراش و ووشو برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این رقابتها در روز جمعه مورخ ۱۷ بهمن ماه به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادواره شهیدان (مهرجان-کباری-هراتی) در شهرستان هیرمند بخش مرکزی روستای حاج مجید عیسی زهی برگزار خواهد شد.

شیبک افزود: این رویداد ورزشی که به ابتکار هیات ووشو استان می باشد ۱۵۰ ورزشکار در قالب ۱۴ تیم‌ با حضور تیمهای خراسان رضوی و جنوبی و۱۲تیم از روستاهای استان سیستان وبلوچستان  برگزار می شود.

رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان گفت: هدف از  برگزاری این رقابتها کشف استعدادهای جدید و همچنین گسترش ورزش ووشو و کوراش به‌عنوان رشته های مدال آور درسطح المپیک جوانان و مسابقات آسیای و جهانی است.

وی افزود: همچنین هیات ووشو درنظر دارد به زودی لیگ ووشو و کوراش روستائیان را در  شمال و جنوب بصورت مجزا برگزار کند، نفرات برتر این مسابقات به عنوان تیم منتخب استان در مسابقات کشوری حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول