اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انقلاب اسلامی الگوی تمامی خیزش‌ها در منطقه است/حفاظت و گسترش انقلاب وظیفه همگانی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از حکومت دینی اسلامی ارائه شد که امروز الگویی قوی در جهان اسلام است که تمامی بیداری‌ها و خیزش با الگوگیری از این انقلاب اثرگذار اتفاق می‌افتد.

انقلاب اسلامی الگوی تمامی خیزش‌ها در منطقه است/حفاظت و گسترش انقلاب وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در دیدار فرماندهان سپاه کردستان با نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در این ایام برگ زرینی در تاریخ ایران کهن اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه کردستان اذعان داشت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهداف انقلاب، اهداف امامین انقلاب و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی با رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی این ایام گرامی داشته شود.

وی تصریح کرد: حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و برنامه‌های دیگر ویژه ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان است که با رعایت الزامات بهداشتی برگزار می‌شود.

سردار حسینی اذعان داشت: امام خمینی(ره) در سال ۵۷ فرشته نجات برای مردم و کشور شد و هدیه خداوند به این ملت بود که باید تلاش کنیم میراث ایشان را هم حفاظت کنیم و هم گسترش دهیم.

وی ادامه داد: انقلاب ۵۷ تفکرات دو قطب‌ شرق و غرب را کنار زد و الگوی جدیدی از حکومت دینی اسلامی ارائه شد که امروز الگویی قوی در جهان اسلام است که تمامی بیداری‌ها و خیزش با الگوگیری از این انقلاب اثرگذار اتفاق می‌افتد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران از مستعمره‌ای سایر کشورها رها ساخت و به قدرتی تبدیل کرد که تمامی خیزش‌ها با الگوگیری از این انقلاب عظیم در حال مبارزه با استکبار هستند.

سردار حسینی گفت: امریکا که ادعای کدخدایی داشت از انقلاب و محور مقاومت شکست خورد و این برگرفته از تدابیر امامین انقلاب است و ما وظیفه داریم این مسیر را ادامه و توسعه دهیم.

وی تاکید کرد: باید در راستای عمق‌بخشی انقلاب و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی تلاش کنیم و پیگیر مشکلات استان باشیم.

به گفته سردار حسینی، سپاه کردستان در راستای محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات مردم اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف انجام داده است هر چند تا رسیدن به اهداف عالیه امامین انقلاب فاصله داریم اما در انجام وظیفه مصمم هستیم و همه امکانات را پای کار آورده‌ایم و این در راستای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: شهدا و آزادگان وظیفه خود را به درستی انجام دادند و ما نیز باید این اهداف را دنبال نموده

سردار حسینی گفت: این دیدار برای پیمانی مجدد با امام و رهبری و شهدا است تا بگوییم بر این پیمان هستیم و با قدرت و توان بیشتری مسیر انقلاب را تا پیروزی نهایی اسلام در جهان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/2330/70/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول