اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

نمایندگان سیستان و بلوچستان رای خود به طرح شفافیت آرا را اعلام کنند

اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان طی نامه‌ای از مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان خواستند رای خود به طرح شفافیت آرا را اعلام کنند.

نمایندگان سیستان و بلوچستان رای خود به طرح شفافیت آرا را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان طی نامه‌ای از مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان خواستند رای خود به طرح شفافیت آرا را اعلام کنند.

در بخشی از این نامه آمده است: ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و ایام الله دهه مبارک فجر با توجه به گذشت بیش از ۸ ماه از شروع به کار مجلس یازدهم و انتظار جنبش دانشجویی در خصوص پاسخگویی مسئولان و شفافیت آرا که وعده انتخاباتی اکثر نمایندگان کنونی استان در مجلس شورای اسلامی بود؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان درخواست دارد رأی روز سه‌شنبه خود به طرح شفافیت آرا را اعلام بنمایند.

همچنین چرا در لیست درخواست جدید این طرح نامی از نمایندگان استان مشاهده نمی شود؟ در صورت به رأی گذاشتن مجدد این طرح، رأی خود را رسما اعلام بفرمایید.

انتظار می رود نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، مردم را محرم خود دانسته و به این مطالبه دانشجویان پاسخ دهند.

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول