اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اخباری: تاکتیک پیکان فقط اوت دستی نیست/ امیدوارم عدم پخش زنده باعث نشود داور جوان تحت فشار قرار گیرد

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت:افتخار شاگردی تارتار را داشته ام و چیزهای زیادی از او یاد گرفته ام و امیدوارم فردا بتوانم خوب درس پس بدهم.

اخباری: تاکتیک پیکان فقط اوت دستی نیست/ امیدوارم عدم پخش زنده باعث نشود داور جوان تحت فشار قرار گیرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید اخباری در نشست خبری پیش از مسابقه با پیکان اظهار داشت: درگذشت انصاریان را تسلیت می گویم او سابقه بازی در تیم های تبریزی را هم در کارنامه اش داشته است و آرزوی سلامتی برای همه بیماران کرونایی داریم.

وی افزود: فردا با تیم پیکان بازی داریم تیمی که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و  یکی از فنی ترین مربیان ایران مهدی تارتار هدایتش را برعهده دارد. من هم افتخار شاگردی او را داشته ام  و چیزهای زیادی از او یاد گرفته ام و امیدوارم فردا بتوانم خوب درس پس بدهم.

سرمربی سبزپوشان تبریزی در مورد اینکه ماشین سازی خوب  و با کیفیت بازی می کند اما بد بازنده می شود اظهار داشت: سعی کرده ایم تیمی که تازه کنار هم شکل گرفته است را سامان بدهیم. حدود 20 بازیکن جدید به این تیم آمده اند و فقط یک بازیکن از فصل گذشته در این تیم باقی مانده است. سعی کردیم سبک های مختلف بازی را با بازیکنان کار کنیم.

اخباری افزود: هم زمانی که صاحب توپ هستیم برنامه داشته باشیم و هم زمانی که حریف صاحب توپ می شود بازی در مقابل را کار کنیم. یک مقدار بازیکنان ما با باخت های متعددی که داشتند آنها را  دچار این مساله کرده که وقتی بازی را مساوی می کنید برای زدن گل دوم باید برویم اما این انتظار شکست ها باعث شده که بازی ها را واگذار کنند اما  چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نشده و آنها هرچه دارند در توان می گذارند و دوندگی بالا دارند. در زمان صاحب توپ با برنامه کار می کنند. در دو سه بازی استحقاق شکست را نداشتیم. 

وی تاکید کرد: یک جایی این بدشانسی ها باید تمام شود و بردن آغاز می شود و بعد از کسب برد می توانیم بردهای متوالی بیاوریم، امیدوارم این اتفاق از فردا رخ بدهد. بازیکنان ما همدل شده اند و می خواهند کارهای بزرگی کنند. سبک بازی پیکان به گونه ای است که حریف را مجبور می کند به اینکه داخل سبک آنها تغییراتی در نوع بازی خودش انجام بدهد و  ما هم تغییراتی از نظر تاکتیکی و ترکیب خواهیم داشت.

سرمربی ماشین سازی تبریز در مورد اینکه چقدر امیدوار است که تیمش در لیگ برتر بماند عنوان کرد:کاملا امیدوارم که در لیگ برتر باشیم. مقابل پرسپولیس فینالیست آسیا آنگونه بازی کردیم.  همچنین بازی های گذشته مقابل مس رفسنجان، تراکتور و سپاهان هم خوب کار کردیم. این تیم پتانسیل ماندن در لیگ برتر را دارد و این اتفاق رخ خواهد داد و با اولین سه امتیازی که بگیریم بحران های روحی و روانی بازیکنان تمام شود و انتظارات همه هواداران را براورده می کنند.

اخباری در مورد تاکتیک تیم پیکان مبنی بر پرتاب اوت دستی که مربی حریف گفته فقط 2 امتیاز از اوت دستی گرفته ایم، گفت: البته پیکان بیش از 2 امتیاز از روی اوت دستی گرفته است اما این کار قابل احترام است مطمئن باشید  با وجود اعتراض هایی که برخی تیم ها می کنند اما اگر این پتانسیل را داشتند از آن استفاده می کردند و ما هم احترام می گذاریم و این هم یکی از تاکتیک های فوتبال است.

وی اضافه کرد: سعی می کنیم با تدابیری که داریم بحث اوت دستی را خنثی کنیم اول با بلوکه کردن در دفاع و سپس استفاده از فضاها.پیکان هم مثل ماشین سازی تبریز تیمی ریشه دار است.مدیران خوب و فوتبالی دارد و در راس آنها هم کادر فنی  حرفه ای دارد. تاکتیک پیکان فقط اوت دستی نیست.بازی های این تیم را دیده ام تیمی دونده هستند که همه بازیکنان شان در زمین برنامه دارند و  ما هم روی برنامه هایشان کار کرده ایم و روی نقاط قوت و ضعف شان کار کرده ایم. 

سرمربی ماشین سازی تصریح کرد: فردا قطعا تغییر تاکتیک و تغییر ارنج خواهیم داشت. خدمت تارتار بوده ام و همیشه با مشورت هایش من را کمک می کرده. یکی از نقاط ضعف سایپا و پیکان این است که بازی های این دو تیم پخش تلویزیونی ندارد. کاش این مساله منجر نشود که عوامل برگزاری مسابقات و داور جوان مسابقه دچار استرس و تحت فشار قرار بگیرد و کمک  کنیم با عدالت قضاوت کند.

وی افزود: یک بحثی که ففط در فوتبال ما دیده می شود و در جاهای دیگر فوتبال جهان دیده نمی شود اینکه داور موقعیت های 50-50 را باید به سود میزبان می گیرد. اصلا چنین چیزی  در دنیا نیست. ما هم میزبان بودیم و هم میهمان بودیم چنین چیزی ندیدیم الان هم چشم انتظار عدالت هستیم و امیدوارم در درجه اول بازیکنان سلامت باشد و بازی جوانمردانه انجام بدهند و داور هم عدالت را رعایت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول