اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کالای اساسی مورد نیاز مردم در بازار وجود دارد

استاندار البرز گفت: کالاهای اساسی در شهرستان‌ها متناسب با جمعیت وجود دارد، با این تفاسیر مشکلی برای تامین کالاهای اساسی مردم نداریم و با نظارت دستگاه‌های متولی روند توزیع این کالاها انجام می‌شود.

کالای اساسی مورد نیاز مردم در بازار وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استانداری البرز، صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه این جلسه هر هفته در یک زمان مقرر در البرز تشکیل می‌شود، گفت: حضور تمامی مدیران مرتبط با تنظیم بازار و فرمانداران استان در نشست الزامی است چراکه تصمیمات مهمی اتخاذ می‌شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه مصوبات جلسات گذشته و همچنین ستاد تنظیم بازار کشور به جد اجرایی می‌شود، ادامه داد: بیشترین حساسیت این نشست بر روی کالاهای اساسی مردم مانند شکر، برنج، گوشت و... است.

شهبازی افزود: بازرسی‌ها و نظارت‌های دو ماه اخیر با گذشته بسیار متفاوت است چراکه در ماه‌های پایانی سال این روند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی بیان کرد: بر این اساس قصد اعمال جریمه، پرونده سازی و پلمپ واحدهای صنفی را نداریم ولی با جدیت نظارت می‌کنیم و اگر جایی تخلفی صورت گیرد به طور قطع برخورد قاطعی خواهیم داشت.

این مقام مسؤول یادآور شد: فرمانداران مسؤولیت دارند که با اهتمام ویژه ای نسبت به کنترل و نظارت بازار در شهرستان ها اقدام کنند؛ کالاهای اساسی اکنون متناسب با جمعیت هر شهرستان توزیع می‌شود بنابراین فرمانداران باید نظارت کافی بر این روند داشته باشند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول