اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح ۵ طرح برق‌رسانی هم‌زمان با دهه فجر در سرخه

پنج طرح عمرانی برق‌رسانی هم‌زمان با دهه مبارک فجر در شهرستان سرخه افتتاح شد.

افتتاح ۵ طرح برق‌رسانی هم‌زمان با دهه فجر در سرخه

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، پیش از ظهر امروز و هم‌زمان با دهه مبارک فجر، پنج طرح عمرانی برق‌رسانی در راستای تأمین برق متقاضیان جدید و توسعه و بهینه‌سازی خطوط برق‌رسانی با اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال در شهرستان سرخه افتتاح شد.

دو طرح احداث سه هزار و ۴۰۴ متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی در نقاط مختلف شهرستان و نصب یک ایستگاه هوایی توزیع برق به قدرت ۱۰۰ کیلوولت آمپر قبل از گردنه سیدآباد با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریال، ازجمله طرح‌های افتتاحی هستند.

طرح نصب تجهیزات هوشمندسازی شبکه به مبلغ چهار میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال، طرح تأمین روشنایی معابر خیابان‌های آزادی و شهید چمران با هزینه یک میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریال و طرح بهینه‌سازی سه هزار و ۴۹۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در شهرستان با اعتبار چهار میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال، از دیگر طرح‌های افتتاحی به شمار می‌روند.

این طرح‌ها در مراسم افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی شهرستان سرخه با حضور استاندار سمنان و شماری از مسؤولان استان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول