اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

۴ هزار بیمار خاص در آذربایجان‌شرقی تحت پوشش بیمه سلامت هستند/ارائه خدمات درمانی با کد ملی

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۸۵۴ هزار نفر تعداد افراد تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند، گفت: ۴ هزار نفر بیمار خاص در استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند

۴ هزار بیمار خاص در آذربایجان‌شرقی تحت پوشش بیمه سلامت هستند/ارائه خدمات درمانی با کد ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، وحید مجیدی، مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند باید سعی کنیم که در هر خانواده‌ای فردی مریض شد، بیش از رنجی مریض‌داری رنج دیگری نداشته باشد و تلاش ما در این راستا می‌باشد. 

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۸۵۴ هزار نفر تعداد افراد تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند، گفت: ۴ هزار نفر بیمار خاص در استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که در سال ۹۸ بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان برای این قشر هزینه شده است که غالب خدمات رایگان بود و این جزو افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. 

مدیرکل بیمه سلامت استان خاطرنشان کرد: در سال ۹۳ فقط تبریز، میانه، مرند و اهر ساختمان اداری داشتند ولی در حال حاضر تنها شهرستانی که ساختمان اداری ندارد آذرشهر و هشترود است و ساختمان اسکو نیز امروز افتتاح خواهد شد و شبستر و میانه هم تا پایان سال به اتمام خواهد رسید. 

وی با اشاره به  فعالیت ۷۳ دفتر پیشخوان در سراسر استان، گفت: دو هزار و ۴۰۰ موسسه طرف قرارداد بیمه سلامت در استان هستند. 

مجیدی یادآور شد: ۳۸۶ پزشک، ۲۹۷ ماما و ۹۹ دندانپزشک در مراکز روستایی (سطح یک) فعالیت می‌کند. 

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های الکترونیکی در اولویت سازمان است به طوریکه تمام بیمارستان‌های دانشگاهی و همه مراکز حساس به کد ملی شده‌اند، ادامه داد: در پروژه نسخه نویسی الکترونیکی یک هزار و ۸۰۰ موسسه نسخه نویسی الکترونیکی انجام می‌دهند که ۴۳ میلیارد تومان از این بابت پرداختی در سال جاری وجود داشت. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول