اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آزادی ۳۰۰زندانی هم‌زمان با ورود رئیسی به گیلان

با همکاری و برنامه‌ریزی ستاد دیه کشور بیش از ۴۰ زندانی جرائم غیر عمد و حدود ۹۰ نفر از زندانیان جرائم عمد خردآزاد شدند

آزادی ۳۰۰زندانی هم‌زمان با ورود رئیسی به گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سفر‌های استانی رئیس عدلیه در حالی به ایستگاه بیست و یکم نزدیک می‌شود که برنامه‌های اصلی و جنبی آن دستاورد‌های قابل‌توجهی داشته است.

در این سفر‌ها علاوه بر سرکشی رئیس دستگاه قضا از بخش‌های مختلف دادگستری استان‌ها و گفت‌وشنود با مدیران، قضات و کارکنان دادگستری، اقدامات ویژه‌ای مثل توجه به مشکلات بخش تولید، دیدار با اقشار مختلف مردمی و آزادی زندانیان نیز رقم می‌خورد و امروز حین سفر استانی به گیلان ۳۰۰ زندانی آزاد شدند.

بر این اساس با همکاری و برنامه‌ریزی ستاد دیه کشور بیش از ۴۰ زندانی جرائم غیر عمد و حدود ۹۰ نفر از زندانیان جرائم عمد خرد با کمک ستاد اجرایی و تعدادی نیز با کمک استفاده از ظرفیت قانونی مرخصی پایان حبس آزادشده و به آغوش زندگی و خانواده بازخواهند گشت.

به گزارش فارس، قوه قضائیه در دوره تحول سیاست حبس زدایی و خلوت کردن زندان‌ها را با سرعت بیشتری پیش برده و اخیرا نیز بر اساس دستورالعمل آیت‌الله رئیسی طرح بزرگ‌پایش و بررسی وضعیت زندانیان در کل زندان‌های کشور انجام‌شده تا هر فردی که وجود او در زندان ضروری نبوده و برای جامعه نیز خطری ندارد با رعایت شرایط و ضوابط قانونی آزاد گردد.

/انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول