اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۶۴۶ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی کرمانشاه تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۶۴۶ فقره حکم قضایی قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان اجرا شده است.

۶۴۶ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی کرمانشاه تخریب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره جهاد کشاورزی کرمانشاه، ابراهیم دارایی اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۶۴۶ فقره ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه قلع و قمع شد.

وی با هرگونه تغییر کاربری اراضی را منوط به اخذ مجوز از کمیسیون مربوط در جهاد کشاورزی این شهرستان دانست و افزود: هر شخصی خارج از مجوز این کمیسیون اقدام به تغییر کاربری کند بر حسب قانون مجرم محسوب و علاوه بر قلع و قمع به پرداخت جزای نقدی از یک تا سه برابر بهای اراضی و باغات به قیمت روز با کاربری جدید براساس آراء مقام‌های قضایی محکوم خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه افزود: در سال گذشته ۱۳۴ مورد ساخت وسازهای غیرمجاز در سطح ۲۰ هکتار در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه قلع و قمع شده است.

وی با هشدار به احداث کنندگان بنا در مناطق غیرمجاز، به مردم توصیه کرد از خرید زمین‌هایی که دارای کاربری غیرمجاز هستند و قصد ساخت و ساز دارند خودداری کرده و در دام کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول