اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اظهار تعجب رئیس بازرسی از وضعیت ایران پوپلین

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بازدید از شرکت ایران پوپلین و با اظهار تأسف از غفلت صورت گرفته در نگهداری این شرکت گفت: این شرکت علیرغم همه ظرفیت‌های مستقل فراوان با یک‌چهارم ظرفیت در حال تولید بوده که مایه تأسف است.

اظهار تعجب رئیس بازرسی از وضعیت ایران پوپلین

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن درویشان امروز در حاشیه بازدید از شرکت پارس خزر در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر سازمان بازرسی در استان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بازرسی در جریان سفرهای استانی بازدید از شرکت‌های فعال نیمه فعال و یا تعطیل هستند.

وی با اشاره به بازدید از شرکت ایران پوپلین و با اظهار تأسف از غفلت صورت گرفته در نگهداری این شرکت افزود: این شرکت علیرغم همه ظرفیت‌های مستقل فراوان با یک‌چهارم ظرفیت در حال تولید بوده که مایه تأسف است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر لزوم توجه به شرکت ایران پوپلین جهت فعال شدن و آزادسازی ظرفیت‌های تولید و اشتغال آن اشاره کرد و گفت: شرکت ایران پوپلین با ظرفیت تولیدی و اشتغال موجود گیر سرمایه در گردش است که باید با پیگیری‌های مجدانه در جهت تأمین آن اقدام شود و در صورت تأمین ۷۵ تا ۸۰ درصد به ظرفیت تولیدی آن اضافه می‌شود‌.

درویشان با اشاره به نیاز کشور به افزایش ظرفیت اشتغال و تولید بیان کرد: تولید و افزایش اشتغال نیاز کشور است و ما نیز به دنبال آن به جدیت هستیم.

پارس خزر نیازمند تأمین ارز است

وی همچنین به بازدید خود از شرکت پارس خزر نیز اشاره کرد و افزود: شرکت پارس خزر برخلاف شرکت ایران پوپلین نیازمند تأمین ارز موردنیاز برای خرید مواد اولیه بوده و باید به این مهم نیز توجه شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه فرایند تخصیص ارز در پارس خزر طولانی است، تصریح کرد: این شرکت مقدار زیادی مواد اولیه را از خارج وارد می‌کند که در صورت محقق شدن، هم اشتغال و هم تولید ارزان و به‌صرفه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

درویشان همچنین به ابرمشکل گیلان مسئله پسماند سراوان اشاره کرد و گفت: این معضل موجب آلودگی زیست‌محیطی شده و به آب‌های زیرزمینی و دریا وارد و آن را آلوده می‌کند.

وی با خطاب دادن شهرداری رشت در مقوله پسماند سراوان بیان کرد: باید دید که شهرداری چه مشکلی دارد که نمی‌تواند مشکل آن را حل کند یا برای تهیه زباله‌سوز چه مسئله‌ای وجود دارد که قابل‌حل نیست.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول