اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هشدار درباره برگزاری همایش‌ها و سیمنارهای غیرضروری/ عادی‌انگاری خطر بزرگی است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌‌شرقی با اشاره به کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح استان نسبت به روزهای گذشته، خواستار جدی‌تر شدن نظارت‌ها در این حوزه شد.

هشدار درباره  برگزاری همایش‌ها و سیمنارهای غیرضروری/ عادی‌انگاری خطر بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بدر شکوهی امروز در جلسه کمیته نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: تثبیت وضعیت بیماری کرونا دغدغه همه مسئولان است و این موضوع، ارتباط تنگاتنگ با همکاری و همراهی مردم دارد.

وی ادامه داد: در این زمینه رسانه‌ها نقش بسزایی در راستای همراه کردن مردم برای رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عدم عادی‌انگاری دارند.

شکوهی اظهار داشت: در افکار عمومی، عادی‌انگاری اتفاق افتاده که این خطر بسیار بزرگی است و باید برای جلوگیری از این موضوع برنامه‌ریزی کرد.

وی گفت: متاسفانه در برخی ادارات شاهد برگزاری همایش‌ها و سیمنارهای غیرضروری هستیم که باید جلوگیری شود و در صورت لزوم این همایش ها به صورت مجازی برگزار شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به درخواست اتحادیه ها برای برگزاری انتخابات هیأت مدیره، اظهار داشت: انتخابات اتحادیه ها با تمهیدات لازم برای پیشگیری از تجمعات و رعایت شیوه نامه های بهداشتی امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: در آستانه سال جدید قرار داریم و طبیعی است که مراجعات مردم به مراکز خرید افزایش یابد در این خصوص نیز باید برنامه ریزی کرد تا از تجمعات جلوگیری شود.

شکوهی افزود: اگر شیوه نامه های بهداشتی رعایت نشود و از تجمعات جلوگیری نکنیم با موج چهارم کرونا با شدت بیشتری مواجه خواهیم بود که بسیار نگران کننده است.

وی اظهار داشت: اماکن و سالن های ورزشی نیز باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ظرفیت ۵۰ درصدی خود فعالیت کنند و در غیر این صورت طبق قانون با متخلفان برخورد می شود.

انتهای پیام/60001
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول