اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ایران اکنون به یک جریان در منطقه تبدیل شده است/حرکت پرشتاب انقلاب در جهان از برکت خون شهداست

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اکنون کشور به یک جریان در منطقه تبدیل شده و علمدار و سردمدار مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام است.

ایران اکنون به یک جریان در منطقه تبدیل شده است/حرکت پرشتاب انقلاب در جهان از برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای سنندج اظهار کرد: شهدای ما هر کدام اسطوره‌ای برای ماست و اسوره‌بودن آنها به برکت اسلام ناب و روح معنوی امام است.

فرمانده سپاه کردستان افزود: روح معنوی، اخلاق نیکو، تفکر جهادی و خصوصیات خوب در تک‌تک شهدای ما قبل از شهادت موج می‌زد و هر کدام از شهدا یک علم افتخار برای ما هستند.

وی تصریح کرد: سه گروه انبیا، علما و شهدا دارای شفاعت نزد خداوند هستند، انبیا سفیران خداوند در بین جامعه هستند و شهدا بواسطه جایگاهی که خداوند به آنها داده همسطح انبیا قرار گرفته‌اند.

سردار حسینی اذعان داشت: شهدا شفاعت کننده هستند و ما آمده‌ایم تا از آنها شفاعت بگیریم، اگر امروز زنده هستیم و حرکت می‌کنیم و ایران در جامعه پرتلاطم امروز با شتاب در حرکت است از برکت شهد‌است که با اعتقاد به اسلام انقلاب و امام در برابر دشمن ایستادند.

وی یادآوری کرد: دشمن آمده بود تا کشور ما را تکه تکه کند اما شهدای ما جلو آنها ایستادند، شهدا در جهان اسلام حرکت آفرینند، آنها خود را ندیدند چون خداباور و دین‌مدار و امام‌باور بودند و لذا ما وظیفه ادامه راه آنها داریم.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: امام در ابتدای شروع نهضتش با دست خالی اما با روح پرقدرت در دل تمامی ایرانیان جای گرفت و نظام شاهنشاهی را ساقط کرد و امروز ایران به قدرتی نظامی و سیاسی تبدیل شده است، این در حالی است که ایران قبل از انقلاب در جهان جایگاهی نداشت و امریکا تصمیم گیرنده بودند که امام کشور را نجات داد.

وی ادامه داد: امروز ما وظیفه داریم که دستاوردهای انقلاب را حفاظت کنیم و برای مردم تبیین کنیم که وظیفه داریم در خط سرخ شهیدان حرکت کنیم چرا که وظیفه ما گسترش تفکر انقلابی و جهادی و وظیفه حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است.

فرمانده سپاه کردستان در ادامه گفت: یکی دیگر از رسالت‌های ما مسوولان و مردم  خودباوری و خداباوری است که امام به ما آموخت و امروز ما باید در این مسیر پشت سر رهبری با قدرت حرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر حرکت‌های کوری در کشور داریم که افرادی در قالب پیاده‌نظام دشمن حرکت می‌کنند، همانگونه قدرت‌های بزرگ پوشالی را شکست دادیم این عوامل دشمن راه به جایی نمی‌برند.

سردار حسینی گفت: اکنون کشور به یک جریان در منطقه تبدیل شده و علمدار و سردمدار مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام است.

وی تاکید کرد: ما باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم و چشممان دنبال دشمن نباشد
دولت و مدیران ما باید مردمی و انقلابی باشند و دستورات انقلاب را اجرایی کنند آمریکا برای ملت ما نان و آب نمی‌شود.

فرمانده سپاه کردستان گفت: آنهایی که چشم به آمریکا داشته باشند چیزی جز خفت برای ملت و آنها ثمره نخواهد داشت چون آنها دشمن ما هستند و همواره به دنبال مانع و دست‌اندازی در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: خادمی و نوکری برای ما مسوولان افتخار است نه افرادی که دنبال ارتشا، پارتی‌بازی، مالاندوزی و اشرافی‌گری هستند.

سردار حسینی در پایان تاکید کرد: در انتخابات آینده مردم باید ضمن حضور باشکوه در عرصه، دولتی انقلابی مانند دولت شهید رجایی انتخاب کنند که نوکری مردم بکند.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول