اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه با حضور سردار نقدی در کرمان

با حضور سردار نقدی افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه استان کرمان از شهرستان رابر زادگاه سردار شهید سلیمانی آغاز شد.

افتتاح  پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه با حضور سردار نقدی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های محرویت‌زدایی و اشتغالزایی در شهرستان رابر با تبریک دهه فجر اظهار کرد: یک مبحثی که در دستور کار جدی سپاه پاسداران و بسیح مستضعفان است، حوزه محرومیت‌زدایی، خدمات اجتماعی و کمک‌های مومنانه برای مردم کشور است و ما هم در استان کرمان این حرکت را با یک کار قرارگاهی و هماهنگ درون استان انجام می‌دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: آنچه حضرت آقا در نیمه شعبان سال قبل دستور فرمودند، برای خدمات مومنانه، رویکرد جدید در کنار کمک‌های مومنانه، اشتغال، آزادی زندانیان، کمک به سیستم آموزشی، خرید تبلت برای دانش‌آموزان و...در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: توفیق یافتیم در دهه فجر با همت گروه‌های جهادی سراسر استان شاهد افتتاح یک‌هزار و ۲۴۲ پروژه محرومیت‌زدایی، عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۴۰۳ میلیون و۶۰۰ هزار تومان در سراسر استان باشیم و افتتاح این پروژه‌ها از مجموعه شهرستان رابر ور وستای قنات‌ملک به میمنت زادگاه سردار عزیزمان انجام شد.

معروفی ادامه داد: ۴۲۷ پروژه عمرانی و محرمیت‌زدایی شامل ۷۶ خانه مددجو، ۸۲ مسکن محرومان، تکمیل و تعمیر ۲۳ مسجد، احداث و تکمیل ۱۸ مدرسه، ۳ پروژه انتقال آب کشاورزی، ساخت ۲۱۱ سروریس بهداشتی و حمام، ساخت دو باب خانه عالم، بازسازی و تعمیر گلزار شهدا، پروژه‌های آب شرب و افتتاح کارگاه‌های اشتغالزایی از جمله این پروژه‌هاست.

وی ادامه داد: درحوزه پروژه‌های خدمت‌رسانی ۸۱۵ پروژه افتتاح می‌شود و تعداد ۷۷۵ طرح اشتغالزایی با همکاری کمیته امداد در عرصه‌های کشاورزی، صنایع دستی، دامپروری، فرش و گلیم‌بافی و صنایع تبدیلی داریم و نزدیک به ۸۷ میلیاردتومان تفاهم‌نامه برای اشتغال با کمیته امداد داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد ۹۷ سری جهیزیه در دهه فجر به خانواده‌ها تقدیم می‌کنیم، افزود: ۸ هزار و ۸۸۰ سبد معیشتی طی دو روز آینده بین مردم توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های مومنانه و حرکت‌های جهادی و خدمات اجتماعی به‌همین صورت ادامه پیدا خواهد کرد و به‌هیچ عنوان مردم را تنها نخواهیم گذاشت. آنچه امام برای ما تکلیف کردند و فرمانده کل سپاه و بسیج ابلاغ فرمودند، تا زمانی که مردم عزیز ما نیاز داشته باشند، کنارشان هستیم.

معروفی بیان کرد: خیران و مسئولان به کمک ما بیایند. ما کارهای اینچنینی را نباید به پیمانکاری بدهیم که جواب نمی‌دهد. باید این کارها به‌صورت جهادی انجام شود که زمان و هزنیه کم می‌شود و هم مشارکت مردم اصل قضیه است. ورود مردم و مشارکت در پروژه‌های ما هم هزینه را پایین می‌آورد و هم نگهداری و سرعت کار را بالا می‌برد.

 وی اضافه کرد: راه حل مشکلات ما روحیه انقلابی و مدیریت جهادی با نگاه اعتقای به فرمان امام است همان چیزی که در وجود حاج‌قاسم نهادینه شده بود.

معروفی متذکر شد: برای زادگاه شهید سلیمانی پروژه‌های بسیار خوبی پیش‌بینی شده که ظرف یک سال آینده تحول را در شهرستان رابر و  قنات‌ملک خواهیم دید.

به گزارش فارس، پروژه‌های سالن ورزشی روستای سیه بنوئیه، مسجدروستای چاله،  بازسازی و مرمت روستای باغ شریعتی و روستای گرینوئیه و واحد مسکونی محرومین از روستای گتک آغاز شد.

دیدار با خانواده شهیدان آقاملایی در روستای ننیز علیا و افتتاح فرستنده دیجیتال در روستای سیه بنوئیه با حضور سردار نقدی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان رابر انجام شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول