اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

بازدید امیر سرلشکر موسوی از دانشگاه شهید ستاری

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در آستانه 19 بهمن، روز نیروی هوایی، به صورت سرزده در دانشگاه شهید ستاری حضور یافت و بصورت چهره به چهره با فرماندهان، مسئولان و استادان این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید امیر سرلشکر موسوی از دانشگاه شهید ستاری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و روز نیروی هوایی، دانشگاه های افسری را قلب تپنده  و تزریق کننده خون تازه به کالبد ارتش خواند و بر اهمیت ویژه دانشگاههای افسری از جمله دانشگاه ستاری تاکید کرد.
وی با اشاره به ظرفیت های کم نظیر و بعضا بی نظیر نیروی هوایی ارتش و دانشگاه شهید ستاری و سابقه، دانش، تخصص و زیرساخت های موجود به ویژه در بخش هوانوردی بر ارتقای مرجعیت این دانشگاه در امور پهپادی، سایبری و جنگال تاکید کرد و گفت: قطب و محور بودن دانشگاه شهید ستاری در این حوزه ها یک فرصت برای دانشگاه در جهت تعمیم دانش و تجربه خود در عرصه پهپاد، جنگال و سایبری به سایر نیروهای مسلح و در نتیجه افزایش قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
امیر سرلشکر موسوی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران جهش قابل توجهی در حوزه پهپادی داشته و دارای قدرت برتر پهپادی در منطقه است که این موفقیت تا حد بسیار زیاد مدیون استادان دانشمند این دانشگاه است.
فرمانده کل ارتش با تاکید بر راضی نبودن به وضع موجود، تصریح کرد: شما باید در عرصه پهپاد، جنگال و سایبری، دهه های آینده را در نظر بگیرید و چشم انداز خود را قدرت برتر ماندن قرار دهید و این چشم انداز نیاز به تلاش، تعلیم و تعلّم، ارتقای روز به روز دانش و مدیریت جهادی روزافزون دارد.
وی سه مأموریت "تولید علم"، "ترویج علم" و "پرورش افسران آینده ساز" را در اقتدار کشور بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و انتظار خود را یادگیرندگی و روز به روز نو شدن در ابعاد مختلف عنوان کرد.
با توجه به برگزاری دوره معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی در دانشگاه شهید ستاری، فرمانده کل ارتش ضمن بررسی چگونگی اجرای این دوره، برای هر چه بهتر و عمیق تر برگزار شدن آن توصیه های لازم را ابلاغ کرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول