اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بیش از ۱۸۰ هزار فرزند محسنین تحت حمایت امداد هستند/ اجرای طرح «ایران مهربان» برای ایتام

معاون‌توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور گفت: در کشور بیش از ۱۸۰ هزار محسنین وجود دارد که قطعا تعداد آنها بسیار بیشتر است و باید مورد توجه قرار گیرند.

بیش از ۱۸۰ هزار فرزند محسنین  تحت حمایت امداد هستند/ اجرای طرح «ایران مهربان» برای ایتام

به‌گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد،‌ در پی حضور علیرضا عسگریان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور در لرستان منطقه "ماسور" به عنوان‌ پایلوت طرح همبستگی انتخاب شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور اظهار داشت: برای ماسور برنامه مفصلی وجود دارد که خوشبختانه استارت آن زده شده است.

وی با تاکید بر توجه ویژه به منطقه ماسور، گفت: همه باید دست به دست هم با همدلی و قدم‌برداشتن در چارچوب مشخص، کمک ارزنده‌ای بکنند تا ماسور تبدیل به نقطه‌ای عطف شود.

عسگریان افزود: ماسور باید در سطح کشور بازشناسی شود و برای حرکت در این‌مسیر اراده‌ای قوی نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع بعد اجرای طرح «ایران مهربان» است که آمیزه‌ای از کل فعالیت‌ها است و دربرگیرنده حجم وسیعی از اقدامات است.

معاون‌ توسعه مشارکت‌های مردمی  کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه هسته کمک‌ها مخصوص ایتام است، گفت: از جایی که فقر حرکت کرده و افراد را مثل سیل دربرگرفته در کشور بیش از ۱۸۰ هزار محسنین وجود دارد که قطعا تعداد آنها بسیار بیشتر است و باید مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول