اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

درمان نیازمندان با نسخه‌های پزشکان جهادی در کرمان

سردار زهرایی رییس بسیج سازندگی کشور از اجرای طرح محرومیت زدایی جهادی درمانی مردم یار، گروه جهادی بقیه اللة (عج) در عنبر آباد جیرفت استان کرمان بازدید کرد.

درمان نیازمندان با نسخه‌های پزشکان جهادی در کرمان

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، سردار زهرایی، رئیس بسیج سازندگی کشور از اجرای طرح محرومیت زدایی جهادی درمانی مردم یار، گروه جهادی بقیه الله (عج) در عنبر آباد جیرفت استان کرمان با نام (شهدای گمنام)  بازدید کرد.

در این بازدید سردار زهرایی گفت: این گروه درمانی- تخصصی کار بسیار بزرگی در خدمت رسانی به مردم محروم استان کرمان در شهرستان عنبرآباد انجام داده است؛ لذا این راه، راه شهداء با ساختار جهاد است.

وی افزود: گروه‌های جهادی به عنوان فناوری فرهنگی انقلاب بوده و گروه جهادی بقیه الله (عج) یگ گروه‌ موفق مردمی و مصداق یک هم افزایی جهادی با سایر دستگاه‌هاست. این گروه شامل تیم درمانی-تخصصی منسجم و کار بلد  است..

سردار زهرایی گفت: بنده از همین جا از تمام دلسوزان بخش درمان کشور، خاصاً پزشکان جهادگر که بی منت به این مردم شریف خدمت کرده‌اند، کمال تشکر را دارم.

گودرزی، مدیر راهبردی گروه جهادی بقیه الله (عج) با اشاره به برگزاری این این طرح به یاد شهدای گمنام در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،گفت: خدمت را هنر مردان خدا دانستیم و از آنجایی که شهدا مجاهدانه در راه جهاد با خون خود به عزت و اعتلای کشور عزیزمان گام نهادن ما هم به یاد این عزیزان سفر کرده با علم و عمل مبتنی بر اخلاق، خدمت بی منت به مناطق محروم و کم برخودار رقم زدیم و به قشر آسیب پذیر خدماتی در خور شانشان ارایه کردیم و در زمینه محرومیت زدایی به مدت ۵ روز کاری در منطقه عنبر آباد و روستاها هم جوار به صورت متمرکز خدمات درمانی تخصصی داده شد.

گودرزی یادآور شد: در این طرح جهادی به ۳۲۶۰ نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شد است.

وی با بیان این‌که این اردوی جهادی با سطح کیفی تخصصی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مسئله شیوع کرونا در کشور این طرح جهادی با رعایت بالاترین سطح پروتکل‌های بهداشتی و اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی برای دومین بار در کشور برگزار شد.

گودرزی ادامه داد: در این طرح جهادی درمانی خدماتی شامل، متخصصینی اعم از متخصص عفونی، متخصص اعصاب، متخصص داخلی، چشم‌ پزشکی تخصصی، دندان‌پزشکی، پزشک عمومی، متخصص زنان و زایمان، سونوگرافی تشخیصی، مامایی و خدمات دارویی به ‌صورت رایگان به افرادی از اقشار بی‌سرپرست، ایتام و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی ارائه شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر خدمات پزشکی، در این اردوی جهادی کارگاه‌های آموزشی با هدف افزایش سطح آگاهی افراد در حوزه روانشناسی، بهداشت دهان و دندان و راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و راه‌های پیش‌گیری از کرونا برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول