اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سرانجام مدارک به فدراسیون فوتبال ارسال شد / فدراسیون فوتبال منتظر نامه‌ای اداره کل!

سرانجام بعد از تعلل‌های فراوان، هیأت فوتبال استان مازندران مدارک کاندیدا را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و حالا فدراسیون فوتبال منتظر نامه‌ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان است.

سرانجام مدارک به فدراسیون فوتبال ارسال شد / فدراسیون فوتبال منتظر نامه‌ای اداره کل!

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی | بعد از درج گزارش خبرگزاری فارس در خصوص تعلل هیأت فوتبال در ارسال مدارک به فدراسیون فوتبال تحت عنوان (تعلل پشت تعلل؛ صدای فدراسیون فوتبال و کاندیدا هم درآمد / پایان دوره ریاست و بلاتکلیفی انتخابات هیأت فوتبال ! ) سرانجام هیأت فوتبال استان مازندران بعد از گذشت دو هفته، با فشار و تاکید مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، غروب چهارشنبه، مدارک کاندیدای این هیأت را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

فدراسیون فوتبال با تایید این خبر، از تمایلش برای برگزاری انتخابات هیأت فوتبال استان مازندران در بهمن ماه خبر داد. طبق اخبار رسیده، طالقانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته استان‌های فدراسیون به همراه مسؤولان بازرسی فدراسیون بلافاصله بعد از رسیدن مدارک، به بررسی مدارک کاندیدا پرداختند و اعلام شد که مشکلی برای برگزاری مجمع وجود ندارد.

گویا حالا فدراسیون فوتبال منتظر نامه‌ای از اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران است. طبق شنیده‌ها باید اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با ارسال نامه‌ای به فدراسیون، تمایل و آمادگی خود را برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال مازندران اعلام کند تا فدراسیون فوتبال زمان دقیق برگزاری مجمع را اعلام کند.

اما قطعا بهمن‌ماه پایان بلاتکلیفی فوتبال مازندران خواهد بود و با صحبت‌هایی که مسؤولان فدراسیون فوتبال در این خصوص داشتند، این انتخابات به‌زودی در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد. البته تمامی این موارد بستگی به اعلام آمادگی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران دارد.

باید دید آیا اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران این نامه را به فدراسیون فوتبال ارسال خواهد کرد یا دستگاه ورزش هم به مانند هیأت فوتبال، در به تاخیر انداختن مجمع انتخاباتی بی‌میل نیست!

حسن رنگرز متولی ورزش استان مازندران در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری فارس، درباره انتخابات هیأت فوتبال مازندران گفت: اراده ما برگزاری هرچه سریع‌تر انتخابات هیأت‌های ورزشی در شرایط عادلانه است و در این زمینه مکلف هستیم طبق قانون پیگیری کنیم.

رنگرز با بیان اینکه در تعیین صلاحیت‌ها اداره کل هیچ نقشی ندارد، افزود: پیگیری‌های لازم برای سرعت بخشیدن به این موضوع را انجام خواهیم داد و همچنین صحبت‌هایی با آقای طالقانی عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته استان‌های فدراسیون داشتم و به‌زودی روند برگزاری انتخابات این هیأت بزرگ ورزشی انجام خواهد شد.

به گزارش فارس؛ اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران این روزها با برگزاری مجامع انتخاباتی هیأت‌های بلاکلیف نشان داد که به هیچ‌وجه قصد معلق ماندن فعالیت‌های هیأت‌های ورزشی خود را ندارد و جامعه بزرگ فوتبال مازندران هم از اداره کل ورزش انتظار دارد تا هر چه زودتر تکلیف هیأت فوتبال مازندران را روشن کند تا این هیأت بزرگ ورزشی نیز از این بلاتکلیفی نجات پیدا کند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول