اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح نخستین پارک ویژه معلولان و مرکز جامع سلامت در منطقه کم‌برخوردار آمل

نخستین پارک وساختمان توان افزایی ویژه معلولان مازندران و مرکز جامع سلامت پروژه اقدام مشترک بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مازندران همزمان با گرامیداشت دهه مبارکه فجردر منطقه امت‌آباد آمل افتتاح شد.

افتتاح نخستین پارک ویژه معلولان و مرکز جامع سلامت در منطقه کم‌برخوردار آمل

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری آمل، نخستین پارک و ساختمان توان افزایی ویژه معلولان مازندران و مرکز جامع سلامت پروژه اقدام مشترک بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر در منطقه امت آباد آمل افتتاح شد.

شهردار آمل در این‌ مراسم با اشاره به اینکه پارک و ساختمان ویژه معلولان در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر با زیربنای ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث شده است، اظهار کرد: این پروژه در قالب اقدام مشترک بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مازندران در مجموع با اعتبار حدود ۴۲ میلیارد ریال و مرکز جامع سلامت در زمین ۴۰۰ متر اهدایی مرحوم حیدری با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال با بنای ۴۰۰ متر مربع ساخته و بهره‌برداری شد.

سید حمید هاشمی با بیان رویکرد جدی شهرداری آمل ارائه خدمات بیشتر در مناطق کم‌برخوردار شهری است، افزود: ظرفیت شهر آمل می‌طلبد که کارهای مشابه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در مناطق کم برخوردارشهری انجام شود.

شهردار آمل تصریح کرد: اجرای طرح‌های خدماتی و رفاهی در مناطق کم‌برخوردار شهری علاوه بر بهره‌مندی ساکنان این مناطق، توسعه فرهنگی و اجتماعی را به همراه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل در این مراسم با اشاره به توانمندی و جایگاه شهرستان آمل اظهار کرد: در کنار جایگاه ویژه اقتصادی که یکی از شاخصه‌های توسعه و ویژگی مهم شهرستان به شمار می‌رود، در حوزه شهری نیز آمل دارای جایگاه ارزشمندی است.

علیرضا شریعت وجود صنایع مختلف و دارا بودن قطب صادراتی مازندران در آمل را از ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان برشمرد و عنوان کرد: این ظرفیت‌ها می‌تواند در برآوردن نیازهای توسعه‌ای مناطق مختلف آمل موثر باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در آیین افتتاح این طرح‌ها که از سوی معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل ساخته شد، گفت: رویکرد شهرداری آمل در حوزه بازآفرینی و توانمند کردن مناطق کم‌برخوردار شهری عملکرد قابل قبولی در سطح استان است و از این حیث شهرداری آمل رتبه نخست در حوزه بازآفرینی شهری در مازندران را دارد.

سید محمد نظری با قدردانی از حمایت ویژه شورا و شهرداری آمل به حوزه بازآفرینی شهری افزود: یکی از رویکردهای این اداره کل در حوزه معاونت مسکن و بازآفرینی شهری با همکاری شهرداری‌ها توسعه عدالت اجتماعی و ارائه خدمات برابر به مناطق کم‌برخوردار شهری است و در همین راستا طرح‌های زیادی در سطح استان در دست اجرا است.

به گزارش فارس، در این مراسم از خانواده مرحوم حیدری اهداکننده زمین مرکز جامعه سلامت شهید مطهری به عنوان پروژه اقدام مشترک ستاد بازآفرینی شهرداری آمل با اهدای لوح سپاس و هدایایی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی تشکر و قدرشناسی شد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول