اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

در راه آرمان‌های انقلاب خستگی معنی ندارد/ مسئولان با پرهیز از دنیا و غرب‌زدگی به فکر مردم باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: باید پیشرفت‌های عرصه‌های مختلف را ارج بنهیم و در پست و مسئولیتی که هستیم با پرهیز از دنیازدگی و غرب زدگی به فکر مردم باشیم که آرمان و اولویت اصلی انقلاب اسلامی است.

در راه آرمان‌های انقلاب خستگی معنی ندارد/ مسئولان با پرهیز از دنیا و غرب‌زدگی به فکر مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در سفر به شهرستان شبستر و در شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان برای جلوگیری از صدور فرهنگ انقلاب 42 ساله شده است، اظهار داشت: صدور ایدئولوژی و فرهنگ انقلاب به دیگر جوامع اسلامی راهبرد امام راحل برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تقویت بنیه های جبهه مقاومت اسلامی بود و امروز با این راهبرد هیمنه صهیونیزم درهم شکسته است.

وی با تاکید بر اینکه تفکر انقلاب در کالبد همه کشورهای اسلامی ریشه دوانده است، ادامه داد: در سایه صدور فرهنگ انقلاب حزب الله لبنان تنها با 4 هزار نیرو ناباورانه در برابر هیمنه 60 ساله اسرائیل ایستاد و آن را شکست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های نظامی و دفاعی، حوزه های امنیتی، علم و فناوری، حوزه فرهنگ دینی و معنوی به پیشرفت‌هایی دست یافته‌ایم که باید با تکیه بر آنها در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت پر شتاب داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: کشور در جنگ تحمیلی؛ گلوله برای دفاع نداشت امروز به موشک های نقطه زن به قلب دشمن میزند و به برکت خون شهدا و تلاش های سربازان گمنام در مرکز کشورهای بیگانه سوژه های مدنظر را شناسایی و به کشور برمی‌گراند.

امام جمعه تبریز با یادآوری انقلاب های صورت گرفته در کشورهای دیگر گفت: وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها در مردمی بودن آن است که با حضور ملت همیشه سلحشور در همه صحنه حساس انقلاب دستاوردهای بزرگی را به ثمر نشانده‌اند.

وی با اشاره به رویش های انقلاب اسلامی ایران گفت: جوانان امروز با نقش آفرینی در جبهه های نبرد مبارزه با داعش ثابت کردند که بزرگ شده همان مکتبی هستند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و جنگ 8 ساله را مدیریت کردند.

آل‌هاشم خط امامی بودن را در تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب معنا کرد و گفت: یکی از راه‌های تداوم راه انقلاب و ایستادگی در برابر دشمنان حفظ وحدت، یکپارچگی و یکصدایی در برابر صیهونیزم بین الملل است و این وحدت باید حول محور ولایت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان تقویت دشمن‌شناسی و حفظ بصیرت را یکی دیگر از راه‌های تداوم راه‌انقلاب دانست و گفت: استکبار ستیزی و تدوام مبارزه با دشمن یکی دیگر از راه‌های حفظ آرمان‌های انقلاب است که خستگی در این مسیر معنا ندارد.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای اقتصادی و صنعتی گفت: امروز در سفر به شهرستان سفر از خطوط تولید مجموعه تولیدی و کشت و صنعت شیرین عسل بازدید کردم، با وجود تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی دشمن، این فعالیت های ارزشمند اقتصادی مجاهدت در راه خداست که روز به روز به همت مردان صنعتگر این سرزمین شتاب می‌گیرد.

آل‌هاشم با تاکید بر قدر شناسی از این مجاهدت‌ها گفت: با توکل بخدا و اخلاص در عمل باید پیشرفت‌های عرصه‌های مختلف را ارج بنهیم و در پست و مسئولیتی که هستیم با پرهیز از دنیازدگی و غرب زدگی به فکر مردم باشیم که آرمان و اولویت اصلی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: در راه آرمان های انقلاب خستگی معنی ندارد.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول