اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کارگاه خبرنویسی خبر خوب در یاسوج برگزار شد

کارگاه خبرنویسی خبر خوب با حضور دکتر احمد علی احمد پور معاون شبکه دنا و شرکت ۳۰ نفر از اصحاب رسانه شهر یاسوج در سالن گنجینه شهدای مرکز حفظ آثار شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

کارگاه خبرنویسی خبر خوب در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسئول کانون بسیج رسانه شهر یاسوج در ابتدای این کارگاه با بیان اینکه موضوع آموزش یکی از مهمترین برنامه های این کانون است، گفت: برنامه ریزی شده که کارگاه های آموزشی خبرنویسی و گزارش نویسی به صورت منظم برگزار و تداوم داشته باشد.

سید فرشاد رجایی فر با بیان اینکه انتشار زیاد اخبار منفی در  برخی رسانه‌ها، چهره  نازیبایی از استان نشان داده است، افزود: به همین علت اولین کارگاه خبرنویسی با موضوع خبر خوب برگزار می شود.

وی تاکید کرد: کارگاه خبر نویسی به صورت علمی به ما می فهماند که باید موضوع آموزش را جدی گرفته و به دنبال یادگیری علوم جدید و آشنایی با تاکتیک ها و تکنیک های خبرنویسی باشیم.

 

مسئول کانون بسیج رسانه شهر یاسوج به عدم حضور برخی همکاران رسانه ای در این کارگاه اشاره داشت و ادامه داد: همکاران رسانه ای توجه داشته باشند که برای برگزاری چنین کارگاه هایی زحمات زیادی کشیده می شود و باید از حداقل ها، حداکثر استفاده را بکنند.

وی  به برنامه های برگزار شده این کانون در سه ماهه گذشته اشاره داشت و اضافه کرد: حضور در بیمارستان شهید جلیل و تجلیل از مقام شامخ پرستاران، برگزاری میدان تیر و مسابقه تیراندازی برای خبرنگاران، مسابقه کتابخوانی مرد میدان و مسابقه سواد رسانه چله، برگزاری هییت اندیشه ورز بسیج رسانه و یک کارگاه بصیرتی از این برنامه ها بوده است.

 لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم به مناسبت دهه مبارک دهه فجر و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم جشن و مولودی خوانی برای خبرنگاران برگزار شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول