اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش‌ها به سیاسی‌سازی واکسن کرونا توسط سلبریتی‌ها/ ویراژ شعبان بی‌مخ‌ها روی روان مردم

درگذشت علی انصاریان به فاصله یک هفته بعد از فوت مهرداد میناوند دیگر پیشکسوت ورزش کشورمان انتقادهایی در خصوص نخریدن واکسن را در فضای مجازی ظاهر کرد؛ سردمدار این حرکت اما سلبریتی‌هایی بودند که بر موج احساسات مردم سوار شده و سعی در سیاسی کردن مسئله واکسن کرونا دارند.

واکنش‌ها به سیاسی‌سازی واکسن کرونا توسط سلبریتی‌ها/ ویراژ شعبان بی‌مخ‌ها روی روان مردم

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: درگذشت علی انصاریان به فاصله یک هفته بعد از فوت مهرداد میناوند دیگر پیشکسوت ورزش کشورمان انتقادهایی در خصوص نخریدن واکسن را در فضای مجازی ظاهر کرد؛ سردمدار این حرکت اما سلبریتی‌هایی بودند که بر موج احساسات مردم سوار شده و سعی در سیاسی کردن مسئله واکسن کرونا دارند. این اقدام موجی از واکنش‌های فعالان شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است که تعدادی از آن در ادامه آمده است.

 


💬 Elz
همچین میگه واکسن رو سیاسی کردید انگار بنده و شما که در کشور بی مشکل(!)هستیم واکسن زدیم.در بهترین حالت ۷/۸ ماه دیگه نوبت به ما میرسه.اگه واقعاً دلسوز مردم بودی میگفتی پروتوکل بهداشتی رو رعایت کنن،که کرونا جوون و پیر و ورزشکار و غیره نمیشناسه،نه اینکه با دروغ و فریب بری روی روانشون


 

 

💬 Gheis ghoreishi
کسانی از سیاسی کردن واکسن می‌نالن که نفس کشیدنشون هم سیاسیه! منهم مثل ۸۵ ملیون ایرانی سوگوار پر کشیدن #علی_انصاریان م . بی وجدانی که از مرگ علی انصاریان هم کاسبی میکنی: من دیابتی ۴۲ ساله در بریتانیا ۳ تا ۶ ماه دیگه نوبت واکسن زدنم میشه. نه تحریم هست نه جمهوری اسلامی!
#کاسب_مرگ

 

 

💬فرشاد
اینهایی که از فوت #علی_انصاریان رذیلانه درحال ماهیگیری سیاسی‌اند، همونهایی‌اند که تا دیروز هشتک میزدند برای #تحریم کل ورزش #ایران، همونها که از شادی ملت برای فینالیست شدن پرسپولیس آتش گرفته بودند.

 

 

در برنامه‌‌ای تلویزیونی که امروز به صورت زنده پخش می‌شد و به بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتور اختصاص داشت، محمد نصرتی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص واکسن کرونا اظهاراتی داشت که این سخنان با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

 

 

کاربران با بازنشر این فیلم نوشتند:

💬جواد نیکی ملکی
یکی از مشکلات سلبریتی‌ها ورود به حوزه‌های تخصصی بدون داشتن سواد حداقلی مدرسه و رسانه است بنده‌خدا فکر میکند که بعد از ابتلا به کرونا میشود واکسن را زد و‌ خوب شد. منبعش: اینترنت

 

💬 علی سیستانی
محمد نصرتی: یکی از پیشکسوتهای فوتبال کرونا گرفته واکسن زده خوب شده!! این نادانها فرق واکسن رو با داروی درمان یک بیماری نمیدونن بعد چطور ملت بهشون اعتماد میکنن! واقعا نگران کننده است!

 

💬 علی قلهکی
محمد نصرتی در تلویزیون گفت"اگر امکانات آماده می‌شد الان این دو عزیز پیش ما بودند، یکی از پیشکسوتان فوتبال که کرونا گرفت واکسن زد و نجات پیدا کرد!" پ ن:فارغ از روایت غیردقیق نصرتی، صداوسیما شرط کند اگر سلبریتیها می‌خواهند بحث علمی درخصوص کرونا‌ کنند، مقابلشان کارشناسان‌ حاضر شوند!

 

💬 محمداکبرزاده
محمد نصرتی گفته حشمت مهاجرانی بعد از اینکه کرونا گرفت #واکسن و زد و خوب شد! متاسفانه باید گفت فهم و سواد خیلی از سلبریتی‌ها در همین حد است! فرق واکسن با دارو را هم نمی‌دانند! خب بی سوادها اگر مرهم زخم مردم نیستید لااقل سوهان روحشان نباشید!

 


به گزارش خبرگزاری فارس اولین محموله از واکسن کرونای روسی ظهر امروز وارد کشور شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول