اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

الحشد الشعبی مخفیگاه‌های داعش در شرق عراق را در هم کوبید

یگان موشکی الحشد الشعبی مخفیگاه‌های داعش در نفط خانه استان دیالی در شرق عراق را در هم کوبید که با کشته و زخمی شدن چند تروریست همراه شد.

الحشد الشعبی مخفیگاه‌های داعش در شرق عراق را در هم کوبید

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یگان موشکی رزمندگان تیپ اول «الحشد الشعبی» معروف به «بدر السواتر» مخفیگاه‌های تروریست‌های داعش در منطقه نفط خانه در استان دیالی در شرق عراق و همجواری مرز با ایران را در هم کوبید.

به گزارش پایگاه خبری «صابرین نیوز»، پس از رصد یک تجمع تروریست‌های داعش توسط اطلاعات تیپ اول الحشد الشعبی با یک ضربه قوی مخفیگاه‌های آنها هدف گرفته شد که با کشته و زخمی شدن شماری از آنها همراه شد.

نیروهای الحشد الشعبی همچنان در حالی تعقیب و گریز تروریست‌ها و درگیری با آنها هستند و نیروهای ارتش نیز به همراهی این نیروها آمده‌اند و در حال گشت‌زنی در منطقه هستند.

پنج نفر از نیروهای الحشد الشعبی در درگیری روز سه شنبه این نیروها با تروریست‌های داعش در نفط خانه به شهادت رسیدند. 

نیروهای الحشد الشعبی طی یک سال اخیر  نقش مهم و تاثیرگذاری در دفع حملات بقایای عناصر داعش در استان‌های عراق و به خصوص در استان دیالی در شرق عراق داشتند.

منطقه نفتی نفط خانه  دارای چاه‌های نفت مشهوری است که در نزدیکی مرزهای عراق و ایران و در حوزه استحفاظی شهر «خانقین» در ۱۱۰ کیلومتری شمال شرق بعقوبه واقع است و نیروهای سازمان الحشد الشعبی به طور گسترده در آنجا مستقرند.

انتهای پیام/.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول