اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

غفلت در معرفی مفاخر منطقه ارسباران

فرماندار شهرستان اهر گفت: منطقه ارسباران مهد اندیشمندان، عارفان و عالمان بزرگ دینی است که متاسفانه در معرفی این مفاخر غفلت شده است.

غفلت در معرفی مفاخر منطقه ارسباران

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رسول خدابخش در نشست مشترک با مسئولان دست‌اندرکار در حوزه بهداشت و درمان و اهالی رسانه احیای خدمات گذشتگان و افراد تأثیرگذاری که در پیشرفت و توسعه کشور و یا منطقه منشأ خیر و برکت در حوزه‌های مختلف شده بازشناسی آن را به نسل جدید ضروری برشمرد.

وی افزود: خوشبختانه ارسباران با مرکزیت شهرستان اهر خاستگاه فرهیختگان و نخبگانی است که در طول تاریخ  در حوزه‌های مختلف فرهنگی،اجتماعی، تاریخی و دینی منشأ خدمات ویژه در سطح ملی بوده‌اند که ضرورت دارد در این زمینه گام‌های عملی از سوی دستگاه‌های مرتبط برداشته شود.

فرماندار اهر نقش اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را در تحقق این امر مهم ارزیابی کرد و افزود: هنرمندان با زبان می‌توانند به نحو شایسته نسبت به معرفی مفاخر اقدام کنند.

وی همچنین از مسئولان صداو سیمای استانی و شبکه استانی سهند در خواست کرد با برنامه‌سازی لازم نسبت به معرفی فرهیختگان و عالمان دینی و مفاخر منطقه نقش موثر خود را ایفا کند و به مطالبه به حق مردم و مسئولان منطقه اقدامات عملی انجام دهد.

خدابخش از دست‌اندرکاران جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران خواست در پنجاهمین سال وفات دکتر حسن اهری بنیانگذار بیمارستان طبی کودکان ایران که در درمان و ایجاد مرکزی ویژه برای کودکان ایران نقش اساسی داشته است برنامه‌سازی کنند.

انتهای پیام/60003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول