اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

گزارش ارتش یمن از عملیات‌های ماه ژانویه میلادی

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی یمن گزارشی از دستاوردهای جدید ارتش این کشور در تقابل با کشورهای متجاوز ارائه کرد.

گزارش ارتش یمن از عملیات‌های ماه ژانویه میلادی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی یمن، امروز (جمعه)، در گزارشی اعلام کرد که در عملیات‌های ماه ژانویه میلادی ارتش یمن موفق شده است ۶ پهپاد جاسوسی دشمن را سرنگون کند.

یحیی سریع در حساب کاربری خود در پیامی تحت عنوان دستاورد ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی نوشت: «با یاری خداوند، نیروهای ما در ماه ژانویه گذشته توانستند ۶ پهپاد جاسوسی را سرنگون کنند».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادامه داد: نیروهای ما همچنین توانستند «۱۲۸۳ تن از نیروهای دشمن را کشته یا زخمی کنند که از این تعداد، ۷۴ نفر سعودی و ۷۵ تن دیگر از مزدوان ارتش سودان بودند».

سرتیپ یحیی سریع همچنین اعلام کرد: «در عین حال، ۹۲ خودروی زرهی و ماشین آلات نیز منهدم شد و هدف حمله قرار گرفت».

این اعلام در حالی صورت می‌گیرد که یحیی سریع پیشتر نیز در گزارشی درباره حملات موشکی علیه متجاوزان در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که ۲۵۳ موشک بالستیک به سمت اهداف دشمن سعودی شلیک شده است که از این تعداد ۱۷۸ موشک بالستیک مواضع و پایگاه‌های ائتلاف سعودی و مزدورانش را در خاک یمن هدف قرار داده و ۷۵ موشک بالستیک و کروز به عمق خاک عربستان شلیک شده است. از این ۷۵ مورد، ۲۰ موشک بدرp، و ۳۰ موشک بدر۱، هفت موشک کروز قدس و شش موشک ذوالفقار و ۱۲ موشکی که هنوز مشخصاتشان افشا نشده، بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول