اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مقایسه آمار نیمار با مسی و رونالدو +عکس

نیمار در حالی امروز شمع تولد 29 سالگی‌اش را فوت می‌کند که آماری نزدیک به مسی و رونالدو را ثبت کرده است.

مقایسه آمار نیمار با مسی و رونالدو +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز 5 فوریه (جمعه – 17 بهمن) نیمار 29 ساله شد و با اینکه آماری خیره‌کننده از خود به جا گذاشته است ولی نتوانسته به مانند مسی و رونالدو جوایز انفرادی را کسب کند.

سایت اسپورت 360 مقایسه‌ای از نیمار 29 ساله با مسی و رونالدو در همین سن انجام داده که نشان می‌دهد تفاوت زیادی بین ستاره برزیلی با 2 فوق ستاره فوتبال دنیا وجود ندارد.

مسی تا سن 29 سالگی در 643 بازی، 721 گل و پاس گل را به ثبت رساند و رونالدو نیز در 662 بازی، 541 گل و پاس گل را به نمایش گذاشت.

نیمار اما در 611 بازی، آمار 592 گل و پاس گل را به اجرا گذاشته و جزو درخشان‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال خود را نامیده است.

نیمار که سودای قهرمانی اروپا با پاریس را دارد، این فصل می‌خواهد با هدایت پوچتینو به این افتخار دست پیدا کند. او تنها یک بار با بارسلونا توانسته جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد در حالی که مسی و رونالدو 4 و 5 بار قهرمان این رقابت شده‌اند.

طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی، نیمار قصد تمدید با پاریس را دارد و نمی‌خواهد به تیمی دیگر مثل بارسلونا منتقل شود. باید دید آیا او می‌تواند به قهرمانی اروپا و سپس جوایز انفرادی دست پیدا کند؟

مسی تاکنون 6 بار توپ طلا را بدست آورده و رونالدو 5 بار برنده این افتخار شده است. در حالی نیمار تاکنون نتوانسته برنده توپ طلا شود.

انتهای پیام/‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول