اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام‌جمعه بهمن؛ احساس تحقیر در برابر غرب توطئه دشمنان انقلاب است

امام‌جمعه بخش بهمن گفت: دشمنان تلاش می‌کنند دستاوردهای انقلاب را کوچک جلوه داده و این احساس را به وجود آوردند که ما حقیر هستیم و حریف آن‌ها نمی‌شویم.

امام‌جمعه بهمن؛ احساس تحقیر در برابر غرب توطئه دشمنان انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های مکتوب امروز اظهار کرد: امروز همه باید مراقب باشیم که در جنگ روانی دشمن که با تمام توان از طریق امپراتوری رسانه و با کمک غرب‌گرایان تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را شکست‌خورده و نافرجام معرفی کند، قرار نگیریم.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند دستاوردهای انقلاب را کوچک جلوه داده و این احساس را به وجود آوردند که ما حقیر هستیم و حریف آن‌ها نمی‌شویم. این در حالی است که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها فهمیده‌اند که امروز ایران کشور مقتدری است؛ اما عده‌ای در داخل نفهمیده‌اند.

امام جمعه بخش بهمن، گفت: سلبریتی‌هایی که می‌گویند در این کشور نمی‌توان نفس کشید و این کشور نفرین شده است، بررسی کنند کشوری که از آن دم می‌زنند روزانه چند نفر قربانی کرونا دارد. اگر سواد داشتید می‌فهمیدید که اگر آن‌ها واکسن اثرگذاری داشتند، اول به خودشان تزریق می‌کردند که کشته‌هایشان به هزاران نفر در روز نرسد.

انحراف افکار عمومی مردم ایران با تصویرسازی غلط از جمهوری اسلامی

علیزاده با بیان این‌که مهم‌ترین کار دشمن تصویرسازی غلط از وضع کشور است، خاطرنشان کرد: هدف آن‌ها ایجاد تصویر سیاه و تاریک و ناامیدکننده از وضعیت جمهوری اسلامی و از آن طرف ساختن تصویر سفید و روشن و آرمانی از وضعیت کشورهای توسعه‌یافته خصوصاً آمریکا است.

وی ادامه داد: این انقلاب دستاوردهای زیادی دارد که باید برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود تا دشمنان نتوانند انقلاب و سخنان بنیان‌گذار انقلاب را تحریف کنند. یکی از بارزترین صفات حکومت پهلوی وابستگی به دولت‌های بیگانه به ویژه آمریکا بود به‌طوری‌که کشور نه از جهت سیاسی نه نظامی و نه اقتصادی هیچ استقلالی نداشت.

خطیب جمعه بخش بهمن ادامه داد: در دوران پهلوی انتصاب مسئولین که ابتدایی‌ترین حقوق یک کشور است باید با نظر غرب انجام می‌شد. شاهان پهلوی با خرید انواع تسلیحات از غرب به ویژه آمریکا سعی در تقویت نیروهای نظامی ایران داشتند؛ اما امروز به برکت این انقلاب، فرزندان ایران سازنده تجهیزات نظامی هستند که لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.

علیزاده یادآور شد: از جهت اقتصاد هم در آن زمان رژیم پهلوی به پشتوانه دلارهای نفتی و حمایت گسترده بیگانگان، سیل کالاهای مصرفی و تجملاتی از خارج به داخل ایران وارد می‌کردند، آن هم برای بخش‌هایی از کشور خصوصاً گروه‌های وابسته به قدرت و مناطق مرفه نشین و شهری درحالی‌که اکثریت طبقات جامعه اوضاع نابسامان و وخیمی از جهت اقتصادی داشتند و تعداد اندکی قدرت خرید اجناس را داشتند.

دولت جوان حزب‌اللهی، نقطه اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است

وی با اشاره به این‌که هویت انقلاب به حضور جوانان انقلابی گره‌خورده است، تصریح کرد: گام دوم انقلاب باید با نیروی جدید تازه‌نفس و ایده‌ها و ابتکارات جدید پیموده شود. تا به امروز دو مرحله پیروزی انقلاب و تشکیل نظام اسلامی را پشت سر گذاشته‌ایم و اکنون در مرحله ساخت دولت اسلامی قرار داریم.

علیزاده اذعان کرد: دولت ما هنوز به تراز انقلاب و اسلام نرسیده است. لذا رهبر تأکید بر مسئله دولت جوان حزب‌اللهی دارند تا با تشکیل دولت حزب‌اللهی و انقلابی، مرحله چهارم که کشور اسلامی و مرحله پنجم که تمدن اسلامی است، محقق شود.

امام‌جمعه بخش بهمن با بیان اینکه یکی از بازارهای مهم برای اقتصاد کشور بازار سرمایه است، ابراز کرد: مردم با دعوت دولت، سرمایه‌های خود را روانه بازار سرمایه کردند. عده‌ای خانه و وسیله نقلیه خود را به این امید که حمایت خواهند شد فروختند؛ اما متأسفانه با ضررهای زیادی مواجه شدند.

وی تأکید کرد: این موضوع باعث بدبینی مردم از نظام، انقلاب و مسئولین کشور می‌شود. حق این مردم صبور و نجیب نیست که این‌گونه در تنگی و سختی معیشت که ناشی از کم تدبیری‌ها و ناهماهنگی‌ها است قرار بگیرند. لذا باید هر چه زودتر برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول