اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

جان باختن 203 نفر در شهرستان اهر بر اثر کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر تعداد کل مبتلایان به این ویروس را موارد 5 هزار 428 نفر در اهر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 4 هزار و 647 شهری و 171 نفر را از اهالی روستاهای تابعه است.

جان باختن 203 نفر در شهرستان اهر بر اثر کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد میرزاپور تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس منحوس کرونا را 203 نفر اعلام و  اظهار داشت: از این تعداد 171 نفر از شهر اهر و 33 نفر نیز از روستاها و مناطق عشایری است.

وی  تعداد کل مبتلایان به این ویروس را  موارد 5 هزار 428 نفر در اهر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 4 هزار و 647 شهری  و 171 نفر را از اهالی روستاهای تابعه است.

میرزاپور با ارائه گزارشی از بستری‌های کرونایی بیمارستان باقر العلوم اهر افزود: کل بیماران بستری کرونا 40 نفر است که از این تعداد هشت نفر از این عزیزان به علت وخامت حالشان  به دستگاه تنفسی متصل هستند.

دبیر ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا گفت: مادران باردار، افراد چاق، افراد بالای ۶۵ سال، بیماران مبتلا به فشار خون بالا و دیابت جزو گروه‌های پرخطر از نظر بیماری کرونا هستند که ضرورت دارد با رعایت پروتکل‌های اعلامی از حضور در تجمعات و مناطق پرخطر پرهیز کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر یادآور شد: در صورت داشتن علائمی از جمله سرماخوردگی، تب، سردرد، بدن درد، اختلال بویایی یا چشایی و اسهال و استفراغ با نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی یا خانه بهداشت محل سکونت خود تماس بگیرند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول