اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

درگذشت حجت‌الاسلام مظلومی خسران بزرگی برای بعثه و حج و زیارت بود

نماینده سابق ولی فقیه در حج و زیارت با بیان اینکه از دست دادن حجت‌الاسلام مظلومی خسران بزرگی برای بعثه و حج و زیارت بود، گفت:: فعالیت‌های وی در استرالیا و کشورهای آسیای جنوب شرقی بسیار بزرگ و با اهمیت بود.

درگذشت حجت‌الاسلام مظلومی خسران بزرگی برای بعثه و حج و زیارت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی قاضی‌عسگر در آئین یادبود  حج‍ت‌الاسلام مظلومی با اشاره به اینکه وی از علمای با سواد و بسیار متبحر بودند، اظهار کرد: ایشان سال‌ها به عنوان نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کشورهای مختلف حضور داشتند و اقدامات شایانی انجام دادند.

نماینده سابق ولی فقیه در حج و زیارت با بیان اینکه حجت‌الاسلام مظلومی در زمینه اقدامات فرهنگی و اجتماعی بسیار خبره بودند و انتظار این بود که وی به درجات عالی برسند، تصریح کرد: ایشان از جمله روحانیانی بودند که به سواد روز و رسانه‌ آشنایی داشتند و همین از امتیازات و شایستگی‌‌های وی بود.

وی با تاکید بر اینکه از دست دادن حجت‌الاسلام مظلومی در بعثه مصیبت بزرگی بود، تصریح کرد: مصیبت بزرگی است که ایشان را از دست دادیم و من به مردم زنجان و خانواده و علمای این شهر تسلیت گفته و یاد و خاطره وی را گرامی میداریم.

قاضی عسگر با بیان اینکه از دست دادن حجت‌الاسلام مظلومی خسران بزرگی برای بعثه و حج و زیارت بود، ادامه داد: فعالیت‌های ایشان در استرالیا و کشورهای آسیای جنوب شرقی بسیار بزرگ و با اهمیت بود.

گفتنی است، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در پیامی در گذشت حجت الاسلام دکتر مظلومی را تسلیت گفتند، در این پیام آمده است،                                                                 

عالم عالیقدر دانشمند فرزانه جناب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر جواد مظلومی پس از عمری خدمت صادقانه و ‌تلاش مجاهدانه دعوت حق را لبیک گفت، دوستان و همکاران خود را در مصیبتی سنگین فرو بود، صفای باطن و خلوص در عمل پشتکار توأم با تدبیر و نوآوری و خدمت بی ادعا  از ویژگی‌های برجسته ایشان بود.

تغمده الله فی رحمته

 این مصیبت جانکاه را خدمت امام المسلمین آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ( مدظله العالی ) و حوزه‌های علمیه قم و زنجان و بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت، پدر و مادر بزرگوار، همسر مکرمه، فرزندان عزیز ایشان و خانواده محترم مرحوم مغفور حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی موسوی(ره) و همه دوستان و آشنایان تسلیت عرض می‌کنم.

رحمت واسعه الهی برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان خواهانم. 

علی خاتمی نماینده ولی فقیه دراستان

 و امام جمعه زنجان

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول