اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

«فرزاد فرزین» رکورد تماشای کنسرت آنلاین را شکست/ «سوگ سیاوش» مجوز گرفت

بزرگترین کنسرت آنلاین کشور به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با اجرای فرزاد فرزین با حدود ١.٧ میلیون تماشا مورد استقبال بی‌نظیر قرار گرفت.

«فرزاد فرزین» رکورد تماشای کنسرت آنلاین را شکست/ «سوگ سیاوش» مجوز گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس، بزرگترین کنسرت آنلاین کشور شب گذشته به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با اجرای فرزاد فرزین، از طریق دو اپلیکیشن «روبیکا» و «آیگپ» پخش و با حدود ١.٧ میلیون تماشا  مورد استقبال بی‌نظیر ایرانیان قرار گرفت.

این کنسرت که با تمهیدات همراه اول، برای تمام کاربران اینترنت در کشور بدون بلیط فروشی برگزار شد، توانست یک‌میلیون و ٣٩١ هزار نفر را در روبیکا و ٢٨٣ هزار نفر را در آیگپ جذب کند و با یک‌میلیون و ۶٧۴ هزار تماشا بالاترین رکورد در تماشای کنسرت آنلاین را در کشور به ثبت رساند.

فرزاد فرزین حین اجرای این کنسرت آنلاین به یاد زنده یاد علی انصاریان گریست.
***************************


«سوگ سیاوش» با آواز پرواز همای مجوز گرفت

آلبوم‌های «یاغه» به آهنگسازی فردین رستمی و صدای ابراهیم کهندل پور، آلبوم صوتی (دکلمه) «اشعار فارسی، گزیده اشعار ترکان فارسی گوی» به خوانندگی شاهرخ نخعی و آهنگسازی نیما نخعی، ۲ آلبوم باران شادی ۱ و ۲ با آهنگسازی زنده‌یاد ناصر چشم آذر مهم‌ترین آلبوم‌هایی بودند که مجوز انتشار در هفته اول بهمن‌ماه را دریافت کردند.

تک آهنگ‌های «لالایی» با آهنگ آریا وش و صدای سینا سرلک و «سوگ سیاوش» با صدای پرواز همای و آهنگی از مسعود سخاوت دوست از شاخص‌ترین آثار این هفته بودند.

برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول