اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

دیدار قالیباف با علما و روحانیون صمیمانه بود/ حاضرین از صحبت‌های رییس مجلس قانع شدند

در پی انتشار خبری در یکی از کانال‌های مشکوک و بدون هویت تلگرامی، مبنی بر برگزاری جلسه تعدادی از علما و مبلغین حوزه علمیه قم با رئیس مجلس، حجه الاسلام ماندگاری به عنوان برگزار کننده این جلسه ادعاهای این کانال را تکذیب کرد.

دیدار قالیباف با علما و روحانیون صمیمانه بود/ حاضرین از صحبت‌های رییس مجلس قانع شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی انتشار خبری در یکی از کانال‌های مشکوک و بدون هویت تلگرامی، مبنی بر برگزاری جلسه تعدادی از علما و مبلغین حوزه علمیه قم با رئیس مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف، حجت‌الاسلام ماندگاری بعنوان برگزار کننده این جلسه ادعاهای این کانال را تکذیب کرد. 

وی توضیح داد در راستای مطالبه گری از مسئولین به عنوان یکی از وظایف حوزه علمیه، جلسات متعددی با مسئولین مختلف تشکیل شده و چندی پیش جلسه ای با حضور تعدادی از علما و روحانیون با موضوع فعالیت ها و برنامه‌های مجلس شورای اسلامی برگزار گردید که در آن قالیباف در فضایی صمیمی و شفاف به سوالات مختلف حضار پاسخ دادند که در مجموع عمده حاضرین پاسخ ها را قانع کننده دانستند. 

حجت‌الاسلام ماندگاری تاکید کرد: تقریبا تمام موارد مطرح شده در خبر کذب است و بسیاری از موارد مطرح شده حتی در جلسه مطرح نشده است. 

وی از مسئولین مربوط و قوه قضائیه خواست تا جلوی این کانال های دروغ پرداز را بگیرند.

شایان ذکر است که این کانال که رسالت خود را تخریب و اختلاف افکنی بین نیروهای انقلاب تعریف کرده است، چندی پیش خبری نادرست از دیدار آیت الله رئیسی و رهبرانقلاب ذکر کرده بود که بلافاصله تکذیب شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول