اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

امریکا چاره‌ای جز پایان دادن به جنگ یمن ندارد

امام جمعهٔ شهر قزوین گفت: بایدن امروز گفته که باید جنگ را در یمن تمام کنیم؛ این شما آمریکایی‌ها و سعودی‌ها بودید که ظالمانه جنگ را شروع کردید اما خداوند به مقاومت و انصارالله یمن عزت داد و امروز می‌بینیم که آن‌ها موشک پشت موشک به شما سیلی می‌زنند و شما چاره‌ای جز پایان جنگ ندارید، زیرا هرگز نمی‌توانید بر مردم یمن غلبه کنید.

امریکا چاره‌ای جز پایان دادن به جنگ یمن ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعهٔ شهر قزوین در خطبه‌های این هفتهٔ نماز جمعهٔ قزوین که در محل مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام‌کاظم(ع) عنوان کرد: امام‌کاظم(ع) در حدیثی می‌ فرمایند خواهد آمد و به نام دین قیام کرده و مردم را به حق دعوت می‌کند و با باطل می‌جنگد، عده‌ای دور او جمع می‌شوند و مقاومت می‌کنند که مانند آهن هستند، این‌ها مانند همان مجاهدینی هستند که مانند مرحومه دباغ و بسیاری از مبارزان که انواع رنج ها و شکنجه‌ها را تحمل کردند، نشکستند و دشمن را به پشیمانی و شکست کشاندند.

وی ادامه داد: امام‌کاظم(ع) در ادامهٔ این حدیث می‌فرماید سخت‌ترین طوفان‌ها این افراد حق‌طلب را متزلزل نمی‌کند و آن‌ها نمی‌لغزند و از جنگ و مقاومت خسته نمی‌شوند، ترس در وجود این حق‌طلبان نیست و به خدا توکل می‌کنند و عاقبت این افرادی که اهل تقوا هستند پیروز می‌شوند و اهل کفر شکست خواهند خورد؛ اینها کلام امام معصوم(ع) است و گویی ایشان این روزهای انقلاب ما را می‌دیدند.

عابدینی اظهار کرد: همهٔ ما تاکنون بارها شنیده‌ایم که انقلاب ما با عواملی از جمله حرکت مردم، رهبری امام و وحدت مردم به پیروزی رسید و عامل دیگری که خداوند به این مردم هدیه داد امدادهای غیبی و الهی بود، مانند ماجرای طبس که در خنثی کردن توطئهٔ دشمن، خدا خودش دست به‌کار شد و دشمن را در شعله‌های آتش خشم خود در صحرای طبس سوزاند.

امام جمعهٔ شهر قزوین در ادامه عنوان کرد: ما باید با ایمان، وحدت و تحت رهبری ولی فقیه حرکت کنیم و مراقب وحدت‌مان باشیم تا مبادا کسی به بهانهٔ حزب و جناح دل‌های ما را از یک‌دیگر دور کند.

وی خاطرنشان کرد: چه کسی فکر می‌کرد یک روز در نتیجهٔ مقاومت و وحدت کلمه و با کمک امدادهای الهی، آمریکایی‌ها این‌قدر ذلیل شوند، سوریه پیروز شود و سعودی‌ها با همهٔ تروریست‌هایی که به این مناطق اعزام کرده بودند، این‌گونه در سوریه و عراق شکست خفت بار بخورد.

عابدینی تصریح کرد: بایدن امروز گفته که باید جنگ را در یمن تمام کنیم؛ این شما آمریکایی‌ها و سعودی‌ها بودید که ظالمانه جنگ را شروع کردید اما خداوند به مقاومت و انصارالله یمن عزت داد و امروز می‌بینیم که آن‌ها موشک پشت موشک به شما سیلی می‌زنند و شما چاره‌ای جز پایان جنگ ندارید، زیرا هرگز نمی‌توانید بر مردم یمن غلبه کنید.

وی بیان کرد: اگر بایدن امروز تصمیم گرفته از یمن برود به این خاطر است که موشک‌هایی که به آرامکو و جاهای دیگر خوردند را دیده و سیلی‌های محکم را حس کرده و می‌خواهد فرار کند.

امام جمعهٔ شهر قزوین در ادامه ضمن اشاره به ایام‌الله دههٔ فجر، تأکید کرد: از همهٔ مردم، هیئت‌ها و گروه‌ها جهت گرامیداشت دههٔ فجر تشکر می‌کنیم و آن‌ها را دعوت به رعایت صددرصدی پروتکل‌های بهداشتی می‌کنیم.

عابدینی در پایان یادآور شد: مبادا با عدم رعایت پروتکل‌ها، به روزهایی بازگردیم که چندین کشته و فوتی در قزوین داشتیم، زیرا متأسفانه گاهی در برخی مجالس و رویدادها شاهد هستیم که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شوند، بدانیم که بر همهٔ ما واجب است که پروتکل‌ها  را رعایت کنیم و مراقب باشیم به شرایط گذشته بازنگردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول