اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ساکنین ساختمان کج شورا به داد مردم برسند

امام‌جمعه آستارا در خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر آستارا گفت: شما نماینده مردم در شورا هستید مردم به شما رأی داده‌اند تا مشکلات آن‌ها را برطرف کنید؛ راه و رسم خدمت کردن به مردم این نیست در یک ساختمان کج جمع شده‌اید و به داد مشکلات مردم نمی‌رسید.

ساکنین ساختمان کج شورا به داد مردم برسند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: قلیان‌سراها و قهوه‌خانه‌های سنتی ازجمله مکان‌های انتقال ویروس کووید 19 بوده و در وضعیت زرد هم مجوز بازگشایی ندارند.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه در راه خدا و اجرای فرامین الهی از سرزنش هیچ کسی نباید هراس به دل راه داد، تصریح کرد: از قوه قضاییه و دست‌اندرکاران دستگاه قضا انتظار داریم با مفسدین اقتصادی، برهم‌زندگان امنیت و سلامت جامعه و دست‌درازان به انفال الهی برخورد جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز زمزمه‌هایی از بازگشت آمریکا به برجام به گوش می‌رسد، افزود: شرط ایران برای بازگشت آمریکایی‌ها به برجام رفع همه تحریم‌های ظالمانه بوده و انتظار ملت شریف ایران این است که آمریکایی‌ها بدون هیچ شرطی سر میز مذاکره با ایران بنشینند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به پیشنهاد ورود رژیم آل‌سعود به برجام از زبان رئیس‌جمهور دغل‌باز فرانسه گفت: مکرون برای برطرف کردن مشکلات درونی کشور خود دست دوستی سمت عربستانی‌ها دراز کرده و می‌خواهد به بهانه ورود رژیم‌آل‌سعود به برجام از آن‌ها سواری بگیرد.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه بود و نبود برجام هیچ فایده‌ای برای ملت شریف ایران ندارد، تصریح کرد: معیار و شاخص تصمیم‌گیری درخصوص پذیرش بازگشت آمریکایی‌ها به برجام، صحبت‌های مقام معظم رهبری بوده و مسئولین و دولت‌مردان فکر دیگری در سر نداشته باشند.

حافظ‌نیا در خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر آستارا گفت: شما نماینده مردم در شورا هستید مردم به شما رأی داده‌اند تا مشکلات آن‌ها را برطرف کنید؛ راه و رسم خدمت کردن به مردم این نیست در یک ساختمان کج جمع شده‌اید و به داد مشکلات مردم نمی‌رسید.

وی بدبو بودن و قطعی مدام آب را ازجمله مشکلات روستانشینان بخش‌های مرکزی و لوندویل شهرستان آستارا دانست و افزود: از مسئولین ذی‌ربط انتظار داریم قبل از رسیدن فصل گرما از همین الان به فکر برطرف کردن مشکل قطعی آب روستاها باشند.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه اختلاط زنان و مردان در گروه‌های کوه‌پیمایی در مملکت اسلامی شایسته نیست و باید بررسی شود که کدام نهاد به این گروه‌ها مجوز فعالیت می‌دهد، افزود: نیروی انتظامی، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی و گردشری باید با افرادی که نسبت به ترویج بی‌حیایی اقدام می‌کنند برخورد کند.

امام‌جمعه آستارا ضمن گرامی‌داشت سال‌روز پیوستن نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به انقلابیون بهمن ۵۷ افزود: بیعت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی باعث شد تا مسیر دسترسی ارتش به انقلاب اسلامی هموارتر شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه 22 بهمن سال‌روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از انقلاب رسول اکرم بوده و به واسطه همین انقلاب ما در دنیا با اقتدار حرف خود را زده و در معادلات جهانی نقش ایفا می کنیم.

انتهای پیام /۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول