اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تنبلی و ناکارآمدی مدیران اقتصادی باعث شرمندگی شده است

امام جمعه موقت ورامین گفت: تنبلی و ناکارآمدی مدیران اقتصادی باعث شرمندگی شده است.

تنبلی و ناکارآمدی مدیران اقتصادی باعث شرمندگی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از درس‌های مهم قرآن کریم این است که اعمال انسان در محضر خدا و کسانی که خدا چنین جایگاه نظارتی را به آنان اعطا کرده است، قرار دارد و مهم‌ترین عاملی که می‌تواند ما را از گناهان و لغزش‌ها حفظ کند این است که باور داشته باشیم، در محضر خداوند هستیم و خداوند ما را می‌بیند و بر اعمال ما ناظر است.

وی با اشاره به ایام الله دهه فجر و تبریک این ایام گفت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و نسبت به این ایام چند وظیفه و تکلیف داریم اول اینکه شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی باشیم، این انقلاب نوپا ۴۲ ساله شده و به تمامی دشمنی‌ها به درخت تنومندی تبدیل شده و روز به روز در حال گسترش است.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه امروز شبکه‌های ماهواره‌ای و تلویزیونی با دروغ‌های رنگارنگ و فتنه انگیزی‌های فراوان در صدد این هستند که اعتقادات جامعه و خصوصاً جوانان را نسبت به انقلاب مخدوش کنند، ادامه داد: باید با دفاع منطقی و عقلانی از انقلاب دفاع و توطئه‌ها را خنثی کرد.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر دستاوردهای مهم انقلاب، بیان کرد: ما با نسلی مواجه هستیم که دوران طاغوت را ندیده و از ظلم و ستم مزدوران آمریکا و اسرائیل بی خبر است و باید داین دست‌آوردهای برای مردم تشریح شود.

وی با اشاره به اینکه به جرم دین داری و حق طلبی بزرگان و مجاهدین اسلامی را به شهادت می‌رساندند، عنوان کرد: پاهای شهید آیت الله سعیدی را در میان روغن در حال قلیان گذاشتند و سر آیت الله غفاری را با مته سوراخ کردند و باید تبیین شود که در این زندان معروف به موزه عبرت چه گذشته و جرم این افراد چه بوده است، آنان می‌گفتند ما استقلال و آزادی می خواهیم، ما نمی‌خواهیم نفت این مملکت رایگان به اسرائیل برود، ما نمی‌خواهیم آمریکا در کشور ما حکومت کند، درود بر آنان که با نفس الهی و قیام خدایی ملت ایران را نجات دادند و خداوند به برکت امام و شهدا این همه عزت و افتخار را برای ما خلق کرده است.

خطیب جمعه ورامین با اشاره به اینکه تا رسیدن به آن دولت ایده آل اسلامی فاصله داریم، افزود: امروز با مشکلات و سختی‌هایی هم مواجه هستیم که بخشی از آنها مربوط به دشمنان بیرونی و تحریم‌ها است، اما قسمت عمده‌ای مربوط به سودجویان و نفوذی‌های داخلی و برخی مدیریت‌های ناکارآمد است، کیست که بتواند انکار کند، ما امروز کشوری مستقل هستیم و در زمینه‌های علمی فناوری توفیقات بسیار بزرگی را کسب کرده‌ایم، چرا برخی این همه پیشرفت را انکار می‌کنند.

محمودی افزود: در حوزه پزشکی هم پیشرفت بسیار خوبی داشته ایم کشوری که در حوزه نظامی سیم خاردار را هم از خارج وارد می کرد امروز موشک های عظیم ۲ هزار کیلومتری می سازد و ماهواره به فضا پرتاب می کند و به تولیدکننده مهم و مطمئنی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: کشور ما در تمام حوزه‌ها اعجاز گونه بوده است اما در حوزه اقتصادی با وجود تمام ظرفیت‌های الهی شرمنده هستیم و آن هم به خاطر انقلاب نیست و هیچ چیزی از عظمت و ارزش انقلاب کم نمی‌کند بلکه به خاطر برخی مدیریت های ضعیف و تنبلی است.

خطیب جمعه ورامین گفت: این شرم آور است که ما در حوزه نانو تکنولوژی و بسیار از تولیدات و فناوری ها جزو کشورهای اول تا دهم دنیا هستیم اما در توزیع مرغ و تخم مرغ و دانه های دامی گرفتار می‌شویم و باید جوانان عزیز ما بین انقلاب و دستاوردهایش و عملکردهای برخی انسان های ضعیف یا نفوذی تفکیک قائل شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول