اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قرارداد رانندگان همکار شهرداری زنجان، اصلاح و یا متمم به آن اضافه می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در حال حاضر ۱۰۶ خودروی وانت نیسان و سواری با پیمانکار برنده مناقصه خرداد 99 شهرداری همکاری دارند که طبق درخواست هیأت رئیسه شورا این قرارداد یا باید اصلاح شود و یا متمم به آن اضافه شود.

قرارداد رانندگان همکار شهرداری زنجان، اصلاح و یا متمم به آن اضافه می‌شود

منصور مرادلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از درخواست‌هایی که رانندگان ۱۰۶ خودروی وانت نیسان و سواری با پیمانکار برنده مناقصه خرداد 99 شهرداری داشتند، تعدیل و اصلاح قرارداد آنها بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پس از تنظیم و عقد قرارداد رانندگان با پیمانکار برنده مناقصه ( خرداد ماه ۱۳۹۹ )، در ماه‌های بعد با توجه به تورم موجود، بسیاری از قطعات خودرو افزایش قیمت داشته و همین امر موجب متضرر شدن آنها شده است، گفت: از همین رو با درخواست کتبی رانندگان از ریاست شورا مبنی بر اصلاح قرارداد، در روزهای قبل، سه جلسه متوالی هیأت رئیسه با شهرداری و نمایندگان رانندگان برگزار کرد و بنابراین قرار شد که در قرارداد تجدید نظر لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۶ خودروی وانت نیسان و سواری در این بخش فعالیت دارند، تصریح کرد: طبق درخواست هیأت رئیسه این قرارداد یا باید اصلاح و یا اینکه متمم به آن اضافه شود.

مرادلو با اشاره به اینکه تلاش شورا حل مشکلات این رانندگان مورد بحث است، گفت: امیدواریم هرچه زودتر با تدبیر و برنامه‌ریزی لازم و تامین اعتبار مورد نیاز، مشکلات این قشر حل شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول