اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اخباری: یک امتیاز به درد ما نمی خورد/ داور این بازی آینده دار است

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت:قبل از بازی می دانستیم با تاکتیک های پیکان مقابله کردن سخت است.

اخباری: یک امتیاز به درد ما نمی خورد/ داور این بازی آینده دار است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید اخباری در نشست خبری پس از تساوی 2-2 مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خیلی مشکلی بود. واقعا قبل از بازی می  دانستیم با تاکتیک های پیکان مقابله کردن سخت است. زود غافلگیر شدیم در حالیکه می دانستیم روی اوت دست به چه صورت خواهد بود. از نظر روحی به مشکل خوردیم اما بچه ها بازی به بازی روحشان بزرگتر می شود.

وی افزود: سریعترین کامبک را زدیم اما در ادامه نتوانستیم به گل برسیم. از بچه ها تشکر می‌کنم.  زمین شهرخودرو باعث می‌شود کیفیت بازی بالا برود. خیلی از دقایق مالکیت بازی را داشتیم. پیکان هم بازیکنان خوبی دارد و خوب بازی کردند. این یک امتیاز به درد ما نمی خورد. یک بازی تا پایان نیم فصل داریم. تیم ما در بعضی پست ها بالانش ندارد و باید در نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد اینکه آیا به ماندن این تیم در لیگ برتر امیدوار است، گفت: می‌توانید مقایسه کنید کیفیت تیم را با کیفیت تیم‌هایی که در سال‌های گذشته سقوط کردند. ما امروز یک بازی خارج از خانه انجام دادیم بچه‌های ما به یک سه امتیاز نیاز دارند و این اتفاق به زودی خواهد افتاد با رفع نیازهای تیم در نیم‌فصل فکر می‌کنم. تیم با این کیفیتی که بازی می کند در لیگ برتر می‌ماند.

وی در خصوص داور مسابقه عنوان کرد: داور جوانی را برای این بازی گذاشته بودند که باید به او تبریک بگویم تحت تأثیر هیچ حرفی از بیرون قرار نگرفت و فوق‌العاده داوری کرد. دیروز نگران داوری بازی بود اما امروز که عملکردش را دیدم می‌گویم آینده‌دار است.

به گزارش فارس، در ادامه مدیر رسانه‌ای تیم ماشین‌سازی در خصوص عدم درج نام سعید اخباری در لیست این بازی و بازی گذشته ماشین‌سازی اظهار داشت: چون وحید بیاتلو سرمربی تیم بوده، کارت سرمربی‌گری به نام او است. کارت سعید اخباری به عنوان مربی صادر شده اگر او محروم بود نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول