اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مریی آلومینیوم: رفتار نیمکت سایپا در شان این تیم نبود/ پدیده لیگ هستیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: رفتار نیمکت تیم سایپا در شان این تیم نبود و خیلی شلوغ می‌کردند.

مریی آلومینیوم: رفتار نیمکت سایپا در شان این تیم نبود/ پدیده لیگ هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا عبداللهی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از تساوی مقابل سایپا اظهار داشت: ما می‌دانستیم بازی فیزیکی مقابل سایپا داریم و آنها ضد حملات را دنبال می‌کنیم. ما از اول هفته روی این بازی کار کرده بودیم و می‌دانستیم دیدار فوق‌العاده سختی داریم. بازیکنان سایپا دو سال است که با هم بازی می‌کنند و تفکر کادر فنی‌شان بازی فیزیکی و ضد حمله است. با همین تاکتیک در مسابقات قبلی کار کرده‌اند و یقه تیم‌های بزرگ را هم گرفته‌اند.

وی افزود: در ضد حمله موفق بودیم اما در ضربه ایستگاهی غفلت کردیم. خوشبختانه خیلی زود به خاطر روحیه بزرگی که بازیکنان آلومینیوم دارند به بازی بازگشتیم. سایپا فراتر از چیزی که ما فکر می‌کردیم، نبود. ما اگر دقت می‌کردیم راحت می‌توانسیتم سه گل در این مسابقه بزنیم اما فشار و استرس اجازه نداد. 

مربی آلومینیوم تأکید کرد: گل شریفات هم به نظرم سالم بود چند موقعیت دیگر هم داشتیم اما  استفاده نکردیم که اگر گل می‌شدند شرایط فرق می‌کرد. به هر حال همین که نباختیم خوب است.

عبداللهی د رمورد اینکه صادقی سرمربی سایپا گفته است نیمکت آلومینیوم به هر سوت واکنش نشان می‌داد، گفت: احترام زیادی به صادقی و کادر فنی این تیم قائلم اما فکر نمی‌کردم آنها چنین نیمکتی داشته باشند. صادق مرد اخلاق فوتبال بوده و پیروز قربانی هم قابل احترام است اما همانطور که گفتم فکر نمی‌کردم نیمکت آنها چنین حرف‌هایی به نیمکت ما بزنند. آنها خیلی شلوغ می‌کردند. یک صحبتی بین خطیبی و صادقی بود اما نمی‌دانم نیمکت‌ آنها چرا کار را شلوغ کرد. درک می‌کنم شاید آنها به خاطر جایگاه‌شان استرس دارند اما اینکه بخواهند به نیمکت حریف بی‌احترامی کنند را درک نمی‌کنم.

وی ادامه داد: نمی‌گویم نیکمت ما اعتراض نمی‌کند، اما محترمانه است. خود خطیبی هم گفته به نیمکت حریف کاری نداشته باشید. سایپا تیم با سابقه‌ای است و این رفتارها در شأن آنها نبود از کمیته انضباطی می‌خواهیم که برای نیمکت‌ها هم مانند سرمربیان و بازیکنان سخت‌گیری کنند. 

مربی آلومینیوم در مورد اینکه توقع از این تیم بالا رفته است، گفت: آلومینیوم سال اولی است که در لیگ برتر حضور دارد و همین الان فوتبال ایران باید به احترام این تیم بایستد و دست بزند. ما الان فراتر از ساختار ایستاده‌ایم. بازیکنان تیم همین الان قهرمانان استان مرکزی هستند. تیم‌هایی که فراتر از ما خرج کردند و سابقه دارند الان در جدول پایین‌تر از ما هستند. 

وی تأکید کرد: نباید توقع بالا برود. بازیکنان ما همین‌طوری استرس دارند خواهشاً توقع را پایین بیاورید ما امسال فقط می‌خواهیم در لیگ بمانیم و اگر جایگاه بالاتری کسب کردیم به خاطر تلاش بازیکنان است ما الان پدیده لیگ هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول