اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پاسداری از خون شهدا رسالت همگانی است/ عاملان ترور سردار سلیمانی هرگز روی خوش نخواهند دید

استاندار هرمزگان گفت: شهدا فراموش شدنی نیستند و پاسداری از خون آنها رسالت همگانی است.

پاسداری از خون شهدا رسالت همگانی است/ عاملان ترور سردار سلیمانی هرگز روی خوش نخواهند دید

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، فریدون همتی عصر امروز در یادواره شهدای رودخانه بر بخش رودخانه اظهار داشت: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با حربه‌های خود به‌دنبال تضعیف ملت ایران اسلامی بود اما غافل از آنکه موجب امید و همدلی در دل تک تک مردم ایران اسلامی شده است.

وی افزود: در این سالیان با شهادت جوانان این مرز و بوم درخت انقلاب آبیاری و تنومند شده است.

همتی تصریح کرد: این خودساختگی امروز ایران اسلامی موجب شده است تا کشور در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های چشم‌گیری دست یابد.

وی خاطرنشان ساخت: امروز می‌توانیم با سربلندی بگوئیم زیر سایه رهبری و فداکاری‌های مردم، مسیر شهدا خاموش نشده است و در مقابل سختی‌ها نیز سر فرود نیاورده‌ایم و هر جا نیاز بود، مردم بودند.

استاندار هرمزگان بیان داشت: ملت ایران در بسیاری از  سخت‌ها علی‌رغم آنکه دشمن با خیال باطل با ایجاد جنگ اقتصادی ظالمانه به‌دنبال ایجاد آشوب‌های اجتماعی و نابود کردن درونی نظام جمهوری اسلامی بودند، امیدوار ماندند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی بسیار امیدوار بودند به اینکه حربه‌هایشان جواب خواهد داد اما امروز به لطف خدا و هدایت داهیانه رهبری و درایت مردم و مسؤولان نه‌تنها ما از بین نرفتیم بلکه خودشان به به زباله‌دان تاریخ پیوستند و از صحنه حذف شدند.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز با اقتدار به راهش ادامه می‌دهد چراکه نتیجه شهامت جوانان و بیعت با شهدا، امام راحل و پیش بردن آرمان‌های انقلاب است.

همتی تصریح کرد: هم‌اکنون ایران اسلامی امید ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

استاندار هرمزگان عنوان داشت: در حال حاضر همه در مقابل خون مطهر شهدا و سختی‌های مردم مسؤولیت داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور بدون بودجه نفت اداره می‌شود، گفت: کشور با نظم، امید به آینده و تکیه بر تولید، صادرات، بکارگیری ظرفیت‌های داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی پیش می‌رود.

فریدون همتی تاکید کرد: باید با پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب در تحقق روزافزون اقتصاد مقاومتی نقش خود را ایفا کنیم همان‌طور که یک کشاورز با عمل به وظیفه خود دست تولید کشور را می‌گیرد و برای خودکفا کردن کشور از خود مایه می‌گذارد.

استاندار هرمزگان با اشاره به حرکت مردم در تمامی عرصه‌های مختلف نظام گفت: باید قدردان چنین مردمی بود چراکه علی‌رغم تحریم‌ها و حتی ویروس منحوس کرونا همچنان ایستاده‌اند.

وی با اشاره به راه‌اندازی برخی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و کارگاه‌های خانگی برای تامین نیازها و حتی تجهیزات و لوازم مقابله با کرونا گفت: در این راه همه پای به میدان گذاشتند.

همتی تصریح کرد: قطعا آینده کشور بسیار روشن‌تر از همیشه خواهد بود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امروز پرچم اقتدار کشور در هزاران کیلومتر دورتر برافراشته شده است، گفت: با رشادت جوانان ایران اسلامی توطئه عظیمی هم‌چون داعش برچیده شد.

وی اضافه کرد: با رشادت سردار سلیمانی چنین فتنه‌هایی به زباله‌دان تاریخ پیوست و باید مسببان شهادت سردار دلها بدانند که آنها هرگز روی آسایش را نخواهند دید.

همتی یادآور شد: باید همیشه یاد، نیت و هدف و جانفشانی‌های شهدا در تمامی مسیر زندگی همراه‌مان باشد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول