اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نکونام: فولاد و نفت بازی جسورانه ای انجام دادند/ انتظارمان استفاده از یک داور قوی بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت:به هر دو تیم تبریک می‌گویم هر دو تیم بازی جسورانه ای داشتند.

نکونام: فولاد و نفت بازی جسورانه ای انجام دادند/ انتظارمان استفاده از یک داور قوی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد نکونام در پایان بازی فولاد و صنعت نفت آبان اظهار داشت: در گذشت میناوند و انصاریان را تسلیت می‌گویم و خدا به خانواده‌هایشان صبر بده. امیدوارم شر ویروس کرونا کم شود و زندگی عادی داشته باشیم. به هر دو تیم تبریک می‌گویم هر دو تیم بازی جسورانه ای داشتند. امروز می توانستیم برنده باشیم. صحنه گل را نه دیدیم نه می توانیم قضاوت کنیم .از داور سوال کردم و گفتند درست بوده است و کمک اشتباه کرده است.

نکونام گفت: ما در این خصوص اعتراضی داشتیم ولی بعد از آن که گفتند درست بوده است، چیزی نگفتیم. اینکه بگویند گل درست بوده است و بعد بگویند اشتباه شده و شاید هم از بیرون به آنها گفتند، شاید زود تصمیم گرفتند! 

وی افزود: تیم ما شروع خوبی داشت، خوب بازی کردیم و موقعیت هم داشتیم. یک موقعیت تیم نفت آبادان داشت و می‌توانست گل هم بزند. بازی به خاطر شرایط جدول مقداری حساس و احساسی شد. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم روی ضربات ایستگاهی و اوت‌های دستی موقعیت‌های زیادی خلق کنیم. آنها هم  مثل نیمه اول یک موقعیت خیلی خوب داشتند ولی نتوانستند استفاده کنند.

نکونام خاطرنشان کرد: ما نشان دادیم که به اینجا آمدیم و می‌خواهیم بازی را ببریم و در مقابل تیم نفت که یک شکست در بازی خانگی داشت و جزو مدعیان بالای جدول است، فوتبال خوب و جانداری را بازی کردیم. تیم ما میل بردن داشت. ما در آخر بازی هم اعتراض به وقت‌های تلف شده کردیم که باید بیشتر از 6 دقیقه و نزدیک 10 دقیقه گرفته می‌شد. مصدومیت‌های زیادی این بازی داشت و باید وقت اضافه بیشتری گرفته می‌شد. 

سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: هیچ کس نمی‌تواند به کس دیگری بی احترامی کند. داور مسابقه به من می‌گوید «برو سر جایت بنشین». من سوال کردم که ایشان می‌تواند با من این گونه صحبت کند و از من عذرخواهی کردند. اصلا حق ندارند به کسی بی‌ احترامی کنند همان طور که ما این حق را نداریم و من به خاطر این بی‌احترامی به سمت داور رفتم و به من کارت زرد داد.

نکونام تاکید کرد: امیدوارم کمیته داوران از داور  چهارم سوال کند و در خصوص این اتفاق توضیح بدهند. داوری ایشان خیلی ضعیف بود و هر دو تیم ناراضی بودند. با احترام به همه دوستان در استان خوزستان گفته بودند داوری را به یک هم استانی می‌دهند. باید با یک انتخاب خوب  این شک و شبهه‌ها از بین برود. خیلی از خطاها، هند گوشه 18 قدم را نمی‌گرفت. ما برنامه داشتیم به گل دوم برسیم. هیچ ذهنیتی به هیچ داوری وجود  ندارد.

وی ادامه داد: اینجا خرمشهر است همه با هم دوست هستند، اینجا قضاوت کردن سخت است و سخت‌تر از آن این است که به دوستت بگویی برو عقب و به او کارت بدهی. ما توقع‌مان این بود که یک داور قوی به اندازه این دو تیم برای بازی بگذارند. ما به این موضوع اعتراض کرده بودیم و دوست داشتیم قضاوت بهتر شود. خیلی از خطاها را به نفع ما نمی‌گرفتند و بازی در نهایت یک بر یک تمام شد. بازی پربرخوردی بود و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم. 

نکونام از خبرنگاران معذرت خواهی کرد و به سوالات آنان پاسخ نداد و کنفرانس را ترک کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول