اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رئیس دفتر جامعه مدرسین منصوب شد

طی حکمی از سوی آیت الله حسینی بوشهری حجت الاسلام والمسلمین اسلامی به عنوان رئیس دفتر جامعه مدرسین منصوب شد.

رئیس دفتر جامعه مدرسین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم تکریم و تجلیل مسئول دفتر سابق ومعارفه مسئول دفتر جدید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات این نهاد حوزوی برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان جامعه مدرسین برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین بهمنی تودیع و از خدمات وی در دوران تصدی مسئولیت دفتر تقدیر شد. همچنین طی حکمی از سوی آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورایعالی جامعه مدرسین حجت الاسلام والمسلمین مهدی اسلامی به عنوان مسئول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منصوب شد.

آیت الله حسینی بوشهری در این مراسم با اشاره به حدیث« إنَّ اللّه َ یُحِبُّ أن یَرى أثَرَ نِعمَتِهِ على عَبدِهِ » برخی از نعمت‌های الهی را برشمرد و اظهار کرد: همین که ما درحوزه علمیه قم، درکنارحرم بانوی کرامت هستیم و در نهاد مقدسی چون جامعه مدرسین درکنارهم خدمت می کنیم، از نعمات بزرگ است.

رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین افزود: این انقلاب عظیم هم که در آستانه سالگرد پیروزی آن هستیم نیز یکی ازنعمت‌های بزرگ است . همچنین نعمت ولایت اهل بیت(ع) نیز یکی از بزرگترین نعمت‌هایی است که خداوند به ما عنایت کرده است.

امام جمعه قم با اشاره به سیره بزرگان جامعه مدرسین که نعمت آبروی خود را برای پیشبرد اهداف نهضت اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند بیان کرد: بزرگان ما همچون آیت الله یزدی و دیگرعزیزان درآن زمان حتی اگرلازم بود با امضا یک اعلامیه آبروی خود را در طبق اخلاص بگذارند، ازآن دریغ نمی کردند و برای پیشبرد اهداف بزرگ نهضت اسلامی بسیارزحمت کشیدند وخدمت کردند. حالا که خدا توفیق داده دراین مکان مقدس کار کنیم، درنهادی که کانون و محور انقلاب بوده است انتظار این است که ما نیز مانند تمام کسانی که روزی دراینجا کار می کردند خالصانه تلاش کنیم .

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول