اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فریبا:‌ راه‌های نفوذ استقلال مقابل نساجی بسته بود/ مدیران باشگاه صادق باشند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نساجی با بستن راه‌های نفوذ استقلال کار را برای این تیم سخت کرد.

فریبا:‌ راه‌های نفوذ استقلال مقابل نساجی بسته بود/ مدیران باشگاه صادق باشند

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سنگینی بود و تیم نساجی بسیار خوب استقلال را آنالیز کرده و تقریباً تمام فضاها را برای این تیم بست از کناره‌ها اجازه نفوذ به استقلال نمی‌داد و با استفاده از لایه‌های دفاعی خط هافبک این تیم بسیار خوب پشت هجده قدم جمع می‌شدند.

وی افزود: طبیعی بود در این حالت امکان خطرآفرینی نساجی روی دروازه استقلال وجود داشت زیرا تیم ما در حمله قرار می‌گرفت و امکان داشت روی ضد حمله و با استفاده از تک‌ فرصت‌های حریف گل دریافت کند. همانطور که دیدیدم نساجی در یکی از صحنه‌ها به شدت خطرناک شد. به هر صورت استقلال از یک دیدار سخت سه امتیاز خوب به دست آورد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: فکر می‌کنم تغییراتی که مجید جلالی در نساجی ایجاد کرده قطعاً در هفته‌های آینده جواب خواهد داد زیرا این تیم دونده، خوب و تاکتیکی است. بچه‌های استقلال هم عملکرد خوبی داشتند. البته وقتی بازیکنان نساجی با دفاعی چند لایه کار می‌کردند استقلالی‌ها مجبور می‌شدند توپ را به کناره‌ها برده و روی دروازه حریف ارسال کنند. مدام در جریان این مسابقه یک نفر در کنار ووریا غفوری بود و محمد نادری هم به دلیل استفاده از توپ‌های کناری و ارسال‌های درست به بازی آمد. 

فریبا افزود: شاید برای دومین بازی باشد که هافبک‌های استقلال خیلی خوب خود را به خط حمله رسانده و موقعیت‌سازی می کنند. یکی دو شوت هم از پشت محوطه جریمه زدند که در نهایت با ضربه فرشید اسماعیلی به گل رسیدند. بابک مرادی هم با اینکه خیلی کم در ترکیب استقلال بازی کرده مقابل نساجی عملکرد خوبی داشت، نفوذها و پاس‌هایش دقیق بود. البته شاید بازیکنان استقلال در برخی لحظات دنبال کارهای نمایشی و نشان دادن خودشان رفتند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین صحنه نمایشی بازی هم چیپ زدن مهدی قائدی بود، وقتی توپ از خط دروازه برسد گل به ثمر رسیده و مهم نیست چگونه وارد دروازه شود. خیلی‌ها می‌گویند پنالتی موقعیت 95 درصدی است و نباید آن را به راحتی از دست داد. شاید هدر رفتن آن فرصت می‌توانست برای استقلال در 5-6 دقیقه پایانی خطرساز باشد. اما اگر پنالتی قائدی گل می‌شد بچه‌ها با اعصاب راحت‌تری بازی می‌کردند و احتمال داشت گل سوم را هم به ثمر برسانند.

هافبک اسبق استقلال تصریح کرد: با تمام این تفاسیر مهم کسب سه امتیاز بود و با توجه به اینکه سپاهان هم در دربی اصفهان به برتری رسیدن استقلال توانست با بردن نساجی صدر جدول را حفظ کند امیدوارم در ادامه مسابقات از لحاظ فنی و نتیجه‌گیری  شرایط خوبی رقم بزنند.

فریبا درباره گلایه‌ بازیکنان استقلال از مشکلات‌شان پس از پیروزی مقابل نساجی و حمایت آنها از محمود فکری گفت: در همه جای دنیا تیمی که صدر جدول است همه نوع امکانات را در اختیار دارد و بستر برای آن فراهم است. شک نکنید دلیل عصبانیت ورویا غفوری در طول بازی و بعد از بازی هم فوتبالی نبود.وی کاپیتان تیم است و برخی نفرات جوان حرف‌های خود را به غفوری و سایر بزرگترهای استقلال می‌زنند. این موضوع روی روحیه غفوری تأثیرگذار است در غیر این صورت وی آدمی نیست زیر توپ بزند و یا از تعویضش نارحت شود. فشار روی کاپیتان استقلال بسیار بالا است.

وی افزود: نمی‌فهمم چرا در استقلال این مشکلات وجود دارد اگر تیمی دنبال قهرمانی است باید به خوبی پشتیبانی شود و متولیان باشگاه باید به فکر بازیکنان و کادر فنی باشند. من نزدیک استقلال نیستم و نمی‌دانم شرایط باشگاه چگونه است اما وقتی بازیکنان از اینکه یک مدل غذا به آنها ارائه می شود ناراحت هستند مشخص است شرایط خیلی بد است. شرایط استقلال هیچ وقت اینطور نبود و شاید باید برای یکطرفه نرفتن به قاضی حرف‌های مدیریت هم شنید. 

بازیکن اسبق استقلال تصریح کرد: در هر صورت این تیم خیلی بزرگ است که دو ستاره آسیا را روی پیراهن خود دارد. وقتی شخصیت‌ تیمی‌اش زیر سؤال می‌رود کار خیلی سخت می‌شود و 100درصد این موارد روی تیم و بازیکنان تأثیر می‌گذارد.  بازیکنان از فکری حمایت می‌کنند که وی روزی مثل خودشان بازیکن بوده وقتی خودمان مربی محمود بودیم اگر نقص و ایرادی وجود داشت آنها را خیلی خوب به ما منتقل می‌کردند. به نظر من فکری با تعویض غفوری بهترین کار را انجام داد زیرا امکان داشت با توجه به شرایط روحی این بازیکن و فشاری که روی این بازیکن وجود دارد کارت زرد دوم را دریافت کند.

فریبا گفت:‌ جواب ندادن مدیران استقلال کار بدی است. فکر می‌کنم احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه باید صحبت کند و حقایق را به مردم و هواداران بگوید. هر شرایطی وجود دارد که کار را برای وی سخت می‌کند مطرح کند زیرا خیلی از باشگاه‌ها دچار این مسائل هستند. هوادار و بازیکن هم اگر صداقت ببیند قبول می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول