اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

همکاری ۹۹ فروشگاه با پست لرستان در خرید و فروش محصولات/ جابه‌جایی 3 میلیون مرسوله در 10 ماهه امسال

مدیرکل پست لرستان گفت: تا به امروز ۹۹ فروشگاه فعال و طرف قرارداد با اداره پست در استان وجود دارد که نسبت به مدت مشابه و سالیان قبل رشد چمشگیری داشته است. اعتقاد داریم با اطلاع رسانی، افرادی که از ظرفیت فروشگاه‌های فعال بی‌اطلاع هستند می‌توانند از این زیرساخت شبکه پستی نهایت استفاده را داشته باشند.

همکاری ۹۹ فروشگاه با پست لرستان در خرید و فروش محصولات/ جابه‌جایی 3 میلیون مرسوله در 10 ماهه امسال

به گزارش خبرگزری فارس از خرم‌آباد، محمد ناظری جمعه شب در نشست مجازی با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر سرعت بخشیدن به تحویل مرسولات در ایام کرونا توضیح داد: در تسریع خدمات پستی با استفاده از بخش خصوصی و پای کار آمدن همه همکاران پست استان تا به این لحظه نه رسوب مرسولات و نه تاخیری در توزیع مرسولات داشته‌ایم، همکاران ما حتی در روزهای تعطیل نیز پای کار هستند و اجازه نداده‌ایم کرونا بر کیفیت خدمات ما تاثیر بگذارد.

وی تاکید کرد: سرعت بخشیدن در تحویل مرسولات و ارائه خدمات پستی یکی از موارد مهمی است که در دستور کار مجموعه پست استان قرار دارد و اجازه نمی‌دهیم خدمات رسانی به مردم با تاخیر مواجه باشد.

مدیرکل پست لرستان در خصوص میزان مرسولات جابه جا شده از ابتدای سال تا پایان دی ماه، گفت: از ابتدای سال تا پایان دی ماه سال جاری سه میلیون و ۳۵ هزار و و ۵۷۷ فقره مرسوله جا به جا شده است.

ناظری به تعداد نقاط پستی لرستان نیز بیان کرد: با احتساب ۳۷۰ صندوق معابر منسوخ در معابر ۷۹۷ واحد پستی فعال در استان داریم که در اقصی نقاط آماده ارائه خدمات به مردم هستند. 

وی در مورد رتبه اداره کل پست استان از نظر مرسولات پستی نیز عنوان کرد: بررسی رتبه استان از نظر تعداد مرسولات جابه جا شده نیازمند تفکیک استان‌ها  از لحاظ هم وزن بودن از حیث جمعیت، جغرافیا، صنعت و برخورداری از یک سری شاخص‌ها است، اما بر اساس تقسیم بندی گروهی که شرکت ملی پست ایران داشته لرستان  از بین  ۱۰ استانی که در آن گروه قرار دارد معمولا رتبه دوم و سوم را از لحاظ ترافیک مرسولات دارد.

مدیرکل پست لرستان در پاسخ به سوال دیگری در مورد تعداد فروشگاه‌های فعال و طرف قراداد پست استان نیز گفت: تا به امروز ۹۹ فروشگاه فعال و طرف قرارداد با اداره پست در استان وجود دارد که نسبت به مدت مشابه و سالیان قبل رشد چمشگیری داشته است.

 ناظری خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم با اطلاع رسانی افرادی که از ظرفیت فروشگاه‌های فعال بی‌اطلاع هستند می‌توانند از این زیرساخت شبکه پستی نهایت استفاده را داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول