اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شکست آمریکا با ناکامی جریان تحریف در داخل کامل می‌شود

پژوهشگر فضای مجازی گفت: جریان تحریف به دنبال اجرای نقشه‌های آمریکا برای به شکست کشاندن آرمان‌های نظامی جمهوری اسلامی است، بنا بر این با شکست این جریان، شکست آمریکا نیز کامل خواهد شد.

شکست آمریکا با ناکامی جریان تحریف در داخل کامل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، سیدعلیرضا آل‌داوود شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر گرگاب اظهار کرد: جریان تحریف به دنبال اجرای نقشه‌های آمریکا برای به شکست کشاندن آرمان‌های نظامی جمهوری اسلامی ست، بنا بر این با شکست این جریان، شکست آمریکا نیز کامل خواهد شد.

 پژوهشگر فضای مجازی در تحلیلی بیان کرد: ایجاد امید کاذب و انتظار خسارت‌بار برای به روی کار آمدن دوباره دموکرات‌ها در آمریکا  بخش دیگری از برنامه‌های فعلی جریان تحریف در داخل ایران است که به دنبال وادار کردن کشورمان به مذاکرات برجامی و گرفتن امتیازات اعمال محدودیت‌های موشکی و قدرت منطقه‌ای از جمهوری اسلامی ایران است.

آل‌داوود خاطرنشان کرد: جریان تحریف با وارونه‌سازی حقایق، اقتصاد مقاومتی را اقتصاد ریاضتی و مخالفان برجام و مذاکره را همسو با صهیونیست‌ها معرفی می‌کند؛ برنامه شکست تحریم از طریق برجام و مذاکره، بر اساس یک تحریف بزرگ بود که به‌ نظام جمهوری اسلامی و مردم تحمیل شد.

این مدرس فضای رسانه‌ای فعالیت تلگرام ۴۵ میلیونی و اینستاگرام با نزدیک به ۴۰ میلیون کاربر داخلی را از مصادیق محاصره تبلیغی دشمن نام برد و اظهار داشت: شاهد جولان دادن جریان نفوذ، عناصر ضدانقلاب و منافقان در فضای تلگرام علیه کشورمان هستیم، از سویی صفحات مرتبط با نهادهای انقلابی و اشخاص انقلابی در اینستاگرام و توییتر مسدود و از سوی دیگر این فضا در اختیار عناصر ضدانقلاب قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: جریان انقلابی با روش‌های هوشمند در این شبکه‌ها حضور داشته باشد و با دشمن بجنگد، البته بهترین راهبرد برای کشور همان راهبرد حکمرانی سایبری یا راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات است که پیش از ایران، آمریکا و کشورهای دیگری از جمله کره جنوبی، انگلیس، استرالیا، اتحادیه اروپا، چین و روسیه زیرساخت بومی خود را بهره‌برداری کردند.

آل‌داوود در پایان تصریح کرد: سند حکمرانی فضای مجازی انقلاب اسلامی هماهنگ با بیانیه گام دوم انقلاب تدوین‌ شده است که با محقق شدن آن، صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات‌ کشور در تراز جهانی ارتقا خواهد یافت و خدمات بین‌المللی به مردم دنیا ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول