اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تشکیل هیات اندیشه‌ورز در ستاد امربه معروف/ حجت الاسلام عرفان‌نژاد دبیر هیات شد

برای اولین بار شورای اندیشه‌ورز ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در چهارمحال و بختیاری با حضور 10 نفر از فعالان اجتماعی استان تشکیل و در جلسه‌ای هدف اصلی ستاد گسترش ارتباطات و رفع گره‌ها و مشکلات مردمی تعیین شد.

تشکیل هیات اندیشه‌ورز در ستاد امربه معروف/ حجت الاسلام عرفان‌نژاد دبیر هیات شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد شامگاه جمعه شورای اندیشه‌ورز ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر برای اولین بار در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل احمدی در احکامی حجت ‌الاسلام مصطفی هاشمی، حجت‌الاسلام حسن صمدزاده، حجت‌الاسلام محمدرضا عرفان‌نژاد، مهران مرادی، مراد کاظمی، اکبر یزدان‌پناه و محمد حیدری را به عنوان هیات اندیشه ورز این ستاد، منصوب کرد.

این شورا با هدف سیاست‌گذاری اصلی و تعیین خط و مشی‌ فعالیت‌های ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شد و بر اساس اظهارات دبیر این ستاد ماموریت احصاء منکرات و معروفات در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و ... بر عهده این هیات خواهد بود.

در این جلسه همه اعضا با اتفاق نظر به این نتیجه رسیدند که برخلاف باورهای عمومی مردم، امروز منکرات موجود در حوزه مسایل اقتصادی و اداری، منکرات اجتماعی و مسایلی از این قبیل به منکرات کوچکتری چون حجاب و عفاف ارجحیت دارد.

استفاده از ظرفیت نخبگانی و علمی در ستاد امر به معروف، دعوت از مسؤولان مرتبط با منکرات در جلسات هیات اندیشه‌ورز و هم‌افزایی برای کمک به این دستگاه‌ها، احصا راهکارهای مناسب و عملیاتی برای فعال کردن ستادهای احیاء امربه معروف در شهرستان‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی از جمله مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عرفان‌نژاد به عنوان دبیر هیات اندیشه‌ورز ستاد استانی امر به معروف و نهی از منکر انتخاب شد.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول