اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

خیریه‌ای که در یک سال ۲۵ هزار جهیزیه داد/ افتتاح شعبه در سوریه به توصیه حاج قاسم

مدیر عامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) با اشاره به پانزدهمین سالگرد فعالیت این خیریه گفت: ما در سال اخیر،‌ ۲۵ هزار جهیزیه از کالاهای کاملا ایرانی با همراهی سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، برنامه عصر جدید و ... تهیه و توزیع کرد.

خیریه‌ای که در یک سال ۲۵ هزار جهیزیه داد/ افتتاح شعبه در سوریه به توصیه حاج قاسم

حسین صمدیان، مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این خیریه همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، ‌پانزدهمین سالگرد تاسیس فعالیت خود را جشن گرفت و نمایندگی‌های خود در ۳۱ استان کشور را با رویکرد جدیدی افتتاح کرد.

وی با اشاره به اینکه این خیریه در سال ۹۹، فعالیت‌های بسیاری زیادی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام داده است، تصریح کرد: در طول این سال ۲۵ هزار بسته جهیزیه شامل یخچال، گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی، وسایل آشپزخانه و... از کالاهای کاملا ایرانی، ۱۵۰ هزار بسته غذایی از محصولات داخلی، ایجاد کارآفرینی و تولید محصولات فرهنگی و نساجی، ساخت مدرسه و سرویس بهداشتی و ... را در مناطق محروم سراسر کشور عملیاتی کرد.

مدیر عامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) ادامه داد: این تعداد جهیزیه و سبد کالا با همراهی سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، برنامه عصر جدید و ... تهیه و توزیع شده است.

صمدیان با اشاره به اینکه یکی از نکات مثبت خیریه ما، پشتیبانی سریع، دقیق و بهینه از تمامی نهادهای حمایتی و محرومیت‌زدایی کشور از جمله کمیته امداد، سپاه پاسداران، بهزیستی و تمام خیریه‌های کشور است، گفت: هر کدام از این نهادها و موسسات خیریه برای تهیه جهیزیه و لوازم منزل، بسته غذایی و یا لوازم التحریر از طریق این بنیاد اقدام می‌کنند تا با هزینه کمتر و کیفیت بهتر و هم چنین ارسال رایگان، به دست نیازمندان زیر پوشش آنان در سراسر کشور برسد.

مدیر عامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) با اشاره به توانمندی و گستردگی فعالیت‌های این بنیاد گفت: با توجه به سفارش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نمایندگی بین‌المللی موسسه نیز در کشور سوریه افتتاح شده که تمام منابع مالی آن از طریق خود کشور سوریه تامین می‌شود تا بتوانیم به نیازمندان آن مناطق نیز کمک‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول