اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مهدی زاده: احمدزاده همیشه در محتشم خواهد بود/ عسگری مربی بادانش و کارنامه داری است

مدیر عامل و مالک باشگاه محتشم تبریز گفت: برخلاف میلم و به دلیل اصرار آقای احمدزاده، با استعفای ایشان موافقت شد.

مهدی زاده: احمدزاده همیشه در محتشم خواهد بود/ عسگری مربی بادانش و کارنامه داری است

‌‌ یعقوب مهدی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فا‌رس در تبریز گفت: بعد از شکست تیم محتشم برابر شهرداری همدان، آقای احمدزاده از هدایت تیم استعفا داده بودند و بازی مقابل ویستا توربین دستیاران وی تیم را ارنج کردند.

‌وی افزود: از بدو تاسیس باشگاه محتشم تبریز آقای احمدزاده به عنوان مشاور و مدیر فنی در کنار تیم بوده و سال گذشته در روزهای سخت هدایت تیم محتشم را برعهده گرفت و موفق شد تیم را با اقتدار به لیگ دسته 2 کشور برساند و برخلاف میلم و به دلیل اصرار آقای احمدزاده با استعفای ایشان موافقت شد، اما این به معنای جدایی وی از باشگاه محتشم نبوده و احمدزاده همچنان به عنوان مدیر فنی تیم در باشگاه محتشم حضور خواهد داشت.

‌مدیر باشگاه محتشم تصریح کرد: آقای عسگری که از مربیان کارنامه‌دار، بادانش و موفق کشور هستند هدایت تیم محتشم را برعهده گرفته و امیدواریم با هدایت وی شاهد بازگشت تیم محتشم به نتایج خوب باشیم.

‌مهدی‌زاده گفت: در 3 دوره گذشته‌ای که در مسابقات حضور داشتیم تیم محتشم همواره جز مدعیان صعود بوده و هیچ وقت شرایط امروزی را تجربه نکرده بودیم، اما با تلاش و پشتکار مربیان و بازیکنان تیم محتشم از این شرایط سخت با موفقیت گذر خواهیم کرد.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول