اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دوچرخه سواری بلا تکلیف، سرپرست در سودای ریاست شطرنج

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری که باید انتخابات این فدراسیون سامان دهد، به دنبال رسیدن به ریاست شطرنج است.

دوچرخه سواری بلا تکلیف، سرپرست در سودای ریاست شطرنج

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، 24 دی ماه بود که افشین داوری رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی، سرپرست سابق فدراسیون‌های بوکس و والیبال به عنوان سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری انتخاب شد تا در مدت 6 ماه مقدمات برگزاری انتخابات این فدراسیون را فراهم کند.

در حالی که این رشته وضعیت خوبی نداشته و با مشکلات زیادی مواجه است، سرپرست فدراسیون در اقدامی عجیب برای انتخابات فدراسیون شطرنج ثبت نام کرد و سودای رسیدن به صندلی این فدراسیون را در سر دارد. او که در رسیدن دوباره به ریاست فدراسیون دوومیدانی ناکام بود، مشخص نیست چطور می‌خواهد وقت خود را برای دوچرخه سواری بگذارد، در صورتی که برای انتخابات شطرنج نیز باید فعالیت و تبلیغ کند.

داوری مهرماه سال جاری بود که در انتخابات رشته تخصصی خودش یعنی دوومیدانی مات شد و حالا هرطور شده می‌خواهد ریاست یک فدراسیون را برعهده بگیرد، اما در این میان تکلیف دوچرخه سواری چه می‌شود؟ آیا وضع رکابزنان بدتر از الان خواهد شد؟ آیا وزارت ورزش از این شرایط و اقداماتی که کارمندانش انجام می‌دهند، اطلاع دارد؟

 

 

به گزارش فارس، ساختمان نیمه کاره فدراسیون و پیست در حال ساخت رشته بی ام ایکس و اعزام رکابزنان ملی پوشان به مسابقات قهرمانی آسیا در حال حاضر روی دست فدراسیون است و برهمین اساس جامعه دوچرخه سواری انتظار دارد انتخابات این فدراسیون هرچه زودتر برگزار شده و تکلیفش مشخص شود، چرا که هرچه می‌گذرد، وضعیت بدتر از گذشته شده و رکابزنان با این شرایط انگیزه خود را از دست می‌دهند.

در گذشته ثابت شده است که هرچه مدت زمان حضور سرپرستان در فدراسیون‌ها بیشتر شود، رشته‌ها دچار مشکلات زیادی می‌شوند و باید دید وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ای برای برگزاری انتخابات دوچرخه سواری قبل از پایان سال دارد یا همه چیز به سال آینده موکول می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول