اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مزیت اجاره انواع تجهیزات پزشکی در تهران

اجاره تجهیزات پزشکی یکی از هوشمندانه ترین اقدامات حال حاضر برای بیماران، سالمندان و حتی مراکز درمانی است. امروزه بسیاری از بیماران و سالمندان به علت بیماری های موجود، در منزل نگهداری میشوند که همین موضوع باعث شده است مردم نتوانند از تجهیزات و دستگاه های پزشکی بهره مند شوند. در ادامه یک پیشنهاد عالی برای رفع این مشکل خواهیم داشت.

مزیت اجاره انواع تجهیزات پزشکی در تهران

مقرون به صرفه ترین روش برای بهره مندی از تجهیزات پزشکی میتواند اجاره کردن آن ها باشد. بسیاری از بیماران و سالمندان توانایی خرید دستگاه های تنفسی و قلبی را نداشته و یا نیاز طولانی مدت به آنها را ندارند. پس بهترین گزینه مناسب میتواند اجاره کردن این تجهیزات باشد. مراکز درمانی و خدمت رسانی پرستاری در منزل، با هدف تامین انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برای بیماران و سالمندان، می توانند به افراد در مورد خرید یا اجاره این تجهیزات مشاوره داده و در صورت تمایل آن ها را در اسرع وقت در اختیار افراد قرار دهند.

با خرید و اجاره تجهیزات پزشکی چه مزایایی دریافت میکنیم؟

اولین و بهترین مزایای اجاره تجهیزات پزشکی این است که این تجهیزات را به سادگی چه در منزل، محل کار و هر جایی که نیاز باشد تحویل میگیرید. طی اجاره این دستگاه ها و تجهیزات از آموزش های استفاده از آن بهره مند میشوید و میتوانید بسیار ساده از آن ها استفاده کنید. وجود مشاوران و متخصصان در این امر میتواند کمک شایانی به شما کند تا با اعلام مشخصات و توضیحات بالینی بیمار و یا سالمند خود بهترین و مناسب ترین دستگاه ها و تجهیزات پزشکی را دریافت کنید. همچنین با اجاره تجهیزات پزشکی میتوانید از به روز ترین مدل های بازار و بهترین کیفیت ها بهره ببرید.

انواع تجهیزات پزشکی قابل اجاره

بسیاری از تجهیزات پزشکی تنفسی، قلبی و ارتوپدی را میتوانید به سادگی اجاره کنید؛ در ادامه چند دستگاه رایج برای اجاره را به شما ارائه خواهیم داد:

دستگاه ساکشن ریه

دستگاه ساکشن ریه برای مکیدن ترشحات، آب و حتی برخی گاز های موجود در ریه افراد بیمار به بیماری های تنفسی قابل استفاده است. این دستگاه مکش، راه های تنفسی دهانی و ریوی را از ترشحات خالی میکند و امر تنفس را تسهیل میسازد. یک دستگاه ساکشن ریه استاندارد و مرغوب باید تمام الزامات بین المللی را داشته باشد و دغدغه های استفاده از آن را کم کند.

از ویژگی های یک دستگاه ساکشن ریه خوب میتوان به سرعت بالا جمع آوری ترشحات، قابل اطمینان در کامل انجام دادن این کار و حتی میزان سر و صدای کم آن اشاره کرد. دستگاه های ساکشن ریه عمدتا تحت نظارت پزشک طی شرایط بیمار تجویز میشود که میتوانید با اجاره این دستگاه به سادگی از آن استفاده کنید.

اکسیژن ساز

دستگاه های اکسیژن ساز میتوانند دستگاه های کوچک و قابل حملی باشند که همراه زندگی شما تلقی شوند. این دستگاه ها هوای داخل اتاق را جمع کرده و طی فرآیندی اکسیژن مورد نیاز بیماران را تامین میکند. دستگاه اکسیژن ساز میزان اکسیژن مورد نیاز شما را تامین میکند و به شما این امکان را میدهد که آزادانه و با خیالی آسوده به فعالیت های روزمره خود برسید بدون آنکه نگران کمبود اکسیژن باشید.

دستگاه بای پپ

دستگاه بای پپ، یک دستگاه برای کمک به روند تنفس افراد بیمار است. دستگاه بای پپ غالبا برای درمان آپنه خواب هم استفاده میشود. افرادی که نارسایی های قلبی دارند و یا دچار سکته های قلبی و مغزی شده اند، استفاده از این دستگاه برای آنان توصیه میشود. دستگاه بای پپ زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که فرد روند تنفسی مداوم و منظمی ندارد و در مرحله دم تنفس ناتوان عمل میکند؛ این دستگاه با اکسیژن رسانی بهتر هنگام دم و در نتیجه تقویت عضلات ریه به فرد کمک میکند تا بسیار راحت تر نفس بکشد.

دستگاه ونتیلاتور

اگر اکسیژن خون شما پایین باشد و شرایط تنفسی شما نامطلوب باشد، پزشکان و متخصصان از دستگاه ونتیلاتور برای شما استفاده میکنند. این دستگاه عمدتا به شکل یک دمنده عمل میکند و اکسیژن مورد نیاز بدن شما را وارد ریه ها میکند.

دستگاه پرفیوزر

از دستگاه پرفیوز یا پمپ سرنگ به جهت تزریق های منظم و مداوم داروهای شیمی درمانی، هورمونی، آنتی بیوتیک خاص، داروهای قلبی و یا تغذیه نوزادان نورس با شیر می توان از این دستگاه استفاده کرد. این دستگاه هوشمند باعث تنظیم جریان تزریق دارو به بیمار میشود و با بروز هرگونه مشکل مانند انسداد رگ و یا جا به جایی آنژیوکت شروع به اطلاع رسانی میکند و اخطار میدهد. علاوه بر آن استفاده از پرفیوزر بهترین راه برای دریافت دارو ها در حجم کم است.

مانیتور سه کاره

مانیتور سه کاره تغییرات پتانسیلی که با توجه به عملکرد قلب ایجاد میشود را اندازه گیری میکند و با امواج ثبت شده نرخ ضربان قلب را محاسبه و نمایش میدهند. با استفاده از این دستگاه میتوان علائم حیاتی بیمار را مشاهده کرد، علائمی چون ریتم قلبی، فشار خون و میزان اکسیژن خون را در اختیار ما قرار میدهد.

توصیه های مهم هنگام اجاره تجهیزات پزشکی

همانطور که گفته شد اجاره تجهیزات پزشکی میتواند بسیار مفید و کارآمد باشد، ولی در صورتی که به این توصیه ها دقت کنید:

کیفیت و استاندارد دستگاهی که میخواهید اجاره کنید را بسنجید و از مراکز معتبر این تجهیزات را اجاره کنید.
سالم بودن دستگاه هنگام تحویل، یکی از توصیه های مناسب است، به همین دلیل خانواده ها هنگام تحویل گرفتن تجهیزات باید ابتدا آن ها را تست کرده و در صورت سالم بودن، دستگاه را اجاره و یا خریداری کنند.
مطمئن شوید تجهیزاتی که اجاره میکنید مناسب بیمار و یا سالمند شما باشد و تمام نیاز های او را پاسخ دهد، برای این کار با پزشکان و مشاوران مشورت کنید.
بسیاری از تجهیزات پزشکی قابل اجاره، بنا به بیماری فرد، سن و حتی جنسیت آنها میتواند تفاوت هایی داشته داشته باشد که قابل توجه هستند.
وزن بیمار و طول دوره استفاده بیمار را حتما به مشاورین و متخصصان این امر توضیح دهید تا مناسب ترین دستگاه را اجاره کنید.
قبل از شنیدن هر توصیه و اقدامی در جهت اجاره تجهیزات پزشکی با پزشک معالج بیمار و یا سالمند خود مشورت کرده و طبق آن عمل کنید.
اگر دستگاه و تجهیزات مورد نظر شما دارای قطعات مصرفی هستند، حتما آنها را تهیه کنید و توجه داشته باشد از لوازم مصرفی مناسب همان دستگاه استفاده کنید.

بهترین تجهیزات پزشک را از کجا تهیه و اجاره کنیم؟

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که دستگاه ها و تجهیزات پزشکی مورد نیازتان را باید از کجا و چگونه تهیه کنید؟ پاسخ این سوال در دستان گروه تخصصی پزشک تجهیز است تا علاوه بر معرفی به صرفه ترین و با کیفیت ترین تجهیزات مصرفی، این تجهیزات را برای خرید و اجاره کردن در اختیار شما قرار دهد. سایت تخصصی پزشک تجهیز میکوشد تا برای تسهیل این راه قدم موثری بردارد.

گروه تخصصی اجاره تجهیزات پزشکی "پزشک تجهیز" توانایی برآورده کردن نیاز جامعه را از هرگونه تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی و منازل افراد بیمار و سالمندان را دارد و با آموزش و خدمات دهی ۲۴ ساعته در خدمت مردم میباشد. برای دستیابی به این حقایق کافی است تا با راه های ارتباطی ما تماس برقرار کنید تا با مشاوره هرچه بهتر و مناسب ترین قیمت ها رو به رو شوید. تیم تخصصی پزشک تجهیز با بروز ترین تجهیزات پزشکی آماده خدمات رسانی به شماست.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول