اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بهره‌برداری از 29 پروژه در شهرستان شهرکرد همزمان با دهه فجر

فرماندار شهرستان شهرکرد از افتتاح و بهره‌برداری از 29 پروژه به ارزش ریالی 111 میلیارد با اشتغالزایی 138 نفر به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 29 پروژه در شهرستان شهرکرد همزمان با دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیش از ظهر امروز مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان شهرکرد به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر در فرهنگسرای این شهر برگزار شد.

عبدالعلی ارژنگ در این مراسم گفت: تعداد 29 پروژه به ارزش ریالی 111 میلیارد ریال مربوط به 13 دستگاه اجرایی با اشتغالزایی 138 نفر در شهرستان شهرکرد به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: تعداد 5 پروژه از این تعداد مربوط به سازمان صمت، سه پروژه مربوط به جهاد کشاورزی، یک پروژه مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی، 5 پروژه مربوط به شرکت توزیع برق، یک پروژه نوسازی مدارس، 2 پروژه مربوط به بنیاد مسکن، یک پروژه منابع طبیعی، چهار پروژه اداره کل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، یک پروژه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سه پروژه دانشگاه علوم‌پزشکی استان، 2 پروژه شرکت گاز استان و یک پروژه مربوط به اداره کل صنایع دستی و گردشگری است.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تمامی محدودیت‌ها شاهد افزایش 5 درصدی پروژه‌ها نسبت به سال گذشته هستیم به طوری که در سال قبل تعداد 98 پروژه با 106 میلیارد اعتبار به بهره‌برداری رسید.

ارژنگ تصریح کرد: سه پروژه مهم دیگر نیز در شهرستان شهرکرد شرایط ایجاد آن‌ها فراهم شده است که در این ایام دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شوند.

از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم 3 هزار و 329 پروژه در استان به بهره‌برداری رسید

مجید نظری نیز در ادامه جلسه گفت: از دهه فجر سال 1392 همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم تا دهه فجر امسال تعداد 3 هزار و 329 پروژه با اعتباری معادل 4 هزار و 980 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعداد 183 پروژه با اعتباری معادل 382 میلیارد تومان و اشتغالزایی 460 نفر در دهه فجر سال جاری در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید و تعداد 39 پروژه نیز با اعتبار موردنیاز 85 میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در 14 اسفندماه نیز تعدادی از پروژه‌های مهم توسعه شهری با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرنس افتتاح و در تاریخ 15 اسفندماه نیز طرح مشترک درختکاری طبق صحبتی که وزیر کشور با رئیس شورای سیاست‌گذاری نمایندگان ولی فقیه کرده بود با همکاری ائمه جمعه به صورتی ویژه در استان به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول