اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

عملکرد خوب کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد در طرح ایران قوی/ تحت پوشش قرار گرفتن ۳۷۰ زوج نابارور

مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به برگزاری طرح ایران قوی گفت: برگزیدگان ۲۲ بهمن معرفی می‌شوند.

عملکرد خوب کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد در طرح ایران قوی/ تحت پوشش قرار گرفتن ۳۷۰ زوج نابارور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا دولت‌آبادی در نشست خبری طرح ایران قوی گفت: سال گذشته طرح فهما در استان اجرا شد امسال با توجه به بیماری کرونا این طرح ادامه پیدا نکرد و طرح ملی ایران قوی جایگزین شد.

مدیرکل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح از ۱۹ مهر  آغاز شده و ۲۲ بهمن به پایان می‌رسد، افزود: برگزیدگان این طرح ۲۲ بهمن  تجلیل می‌شود.

وی به شرایط برگزاری طرح ایران قوی اشاره کرد و گفت: این طرح در سه حوزه هنر، فرهنگ و کارآفرینی در حال برگزاری است.این طرح شامل ۱۲ رواق نور، دانش، همدلی، رسانه، سرود، فیلم و نمایش و کارآفرینی و هنرهای تجسمی است که در ۴۰ عنوان مسابقه رقابت برگزار می‌شود  و الگوی قوی برای برنامه‌ریزان است.

این مسئول با بیان اینکه در طرح ایران قوی عملکرد خوبی داشتیم، بیان کرد: ۵۱۰ کانون از استان در این طرح  مشارکت دارند،ضمن اینکه به کانون‌ اول ۱۰ میلیون، کانون‌ دوم ۵ میلیون و کانون‌ سوم ۳ میلیون تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

دولت‌آبادی با بیان اینکه همه کانون‌های  فرهنگی قرار است، الکترونیکی شوند، گفت: در حوزه صدور مجوز الکترونیکی کانون‌ها جزء استان‌های اول کشور هستیم و تاکنون ۷۵ درصد مجوز الکترونیکی صادر شده است.

وی در بخش دوم سخنان خود به برنامه‌های کانون‌های مساجد در دهه فجر اشاره کرد و گفت: قریب به ۱۲۰۰ برنامه در دهه فجر امسال برگزار کرده  و در دست انجام داریم،ضمن اینکه در جشنواره سرود آوای چکاوک با سپاه همکاری خوبی داشتیم.

این مسئول با بیان اینکه میزبان طرح سوگواره ایل هستیم، گفت:  سرودهای خیابانی روز ۲۲ بهمن در شهرهای یاسوج و گچساران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای تقویت کانون‌ها قرارگاه جهادی راه‌اندازی کردیم، گفت: کانون‌های مساجد در طرح ملی فرزندان غدیر با هدف شناسایی زنان و مردان نابارور مشارکت دارد‌، در این طرح تاکنون ۳۷۰ زوج انتخاب و مشمول کمک‌های بلاعوض تا ۱۰ میلیون تومان شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول